En 19 år gammel pikes ønskeliste.

Kjære Julenissen.

mitch

Jeg ønsker meg Mitch Hewer til jul. Jeg har vært veldig snill i år, jeg har blitt mye flinkere til å rydde opp etter meg hjemme, og har til og med begynt å rydde og vaske frivillig. Jeg har vært snill mot mennesker som ikke fortjener det, og til neste år kan jeg bli enda snillere. Så hvis jeg fant han under treet, eller i postkassen (eller i sengen min..? Up to you mr. nisse) så hadde jeg blitt evig takknemlig. På forhånd takk.

PS. Jeg bryr meg ikke om at han ryktes å være gay as a picnic basket og en større drittsekk enn Kevin Federline, jeg vil ha han fordet ❤ SE på han da!

Lystige hilsner fra Camilla!

8 kommentar to “En 19 år gammel pikes ønskeliste.”

  1. Karoline Says:

    Gud, så heit!

  2. Theresa Says:

    Han var ikke så verst, spesielt ikke til blond å være, hoho ;D så søt du er, Camilla!

  3. Camilla Says:

    Ikke verst, at all 😀 Haha

  4. Mira Says:

    Alles ikke verst. Men hvem er han?

  5. Christine Says:

    Oh, hotness! 😀

    Og ja, kjempeflaks med julaftene, rett og slett. ;p

  6. Veronika Says:

    Vaskingen gikk greit, bortsett fra at det ble fryktelig mye vann på gulvet ;p

  7. Ingrid E. Says:

    Siden du har vært så utrolig snill (!!), så fortjener du denne handsome herremannen pent pakket inn under treet!

  8. julie Says:

    Haha, hørtes ut som et greit ønske det ja 🙂 ferie kan gjøre enhver dag bra 😀

Legg igjen en kommentar

