Merry qwishmash!


Jeg er en av de fraværende personene i julen jeg, som bruker tiden til å stenge meg fullstendig, eller så fullstendig som mulig vekk fra hverdagen. Så det inneholder mest sansynlig litt lav profil her også 😉 Jeg har en del familie selskaper å attende også er det kjempe klasse-reunion 3. juledag som jeg tror blir utrolig morsomt! Skal komme med oppdateringer etterhvert 😉

I mellomtiden ønsker alle en gledelig jul, og godt nyttår! Håper alle nyter juletiden så mye som jeg gjør! Selv om julen kanskje ikke er like magisk som den var da man var liten så tror jeg man må åpne seg opp for å se på hele høytiden på en annen måte. Det har jeg gjort i år. Jeg har gitt slipp på den etterlengtede «julefølelsen» man følte da man var liten, og heller sluppet en ny type julefølelse inn. Den er annerledes, men jeg liker’e 😉 Håper alle der ute på det verdens vide nettet gjør det samme. God Jul ❤

2 kommentar to “Merry qwishmash!”

  1. Mira Says:

    God jul!

  2. Monica Christine Says:

    Godt nyttår!

Legg igjen en kommentar

