Fuck 2009

Nå som det ikke lenger er så ferskt, og man har fått tid til å justere seg til tanken på at 2008 nå er over og 2009 er kommet for å bli (hoho) har jeg kommet til den konklusjon at 2009 suger. Jeg har overhodet ikke troa på at 2009 blir mitt år. La meg oppsummere, på de første fem dagene av det nye året har så langt min ene kanin dødd, grand tanten min har dødd, katten min har blitt syk, jeg har blitt syk og nå drar Ida(en av mine aller beste venner) snart fra meg 😦

Fuck 2009! Så nå ligger jeg her i senga med en hals som har hovnet opp til dobbel størrelse og med febern godt i gang med å spinne frem noen freshe feberfantasier, og syns veldig synd på meg selv! Og det syns jeg vi alle skal gjøre. Så nå er det på tide at noe skjer som kan endre synet mitt på 2009 altså, for so far not so good!

Bare for at klagingen ikke skal blir foor ille så la meg forklare at jeg hatet den kaninen, grandtanten min har vært syk lenge så det kom ikke plutselig, katten min er veldig gammel og det faktum at jeg er syk og at Ida drar suger uansett hvordan man ser på det.
Over til noe mer postivt så har jeg faktisk hatt en helt fantastisk ferie. Har vært så herlig at alle de gamle folka har vært hjemme! Så har vært masse med gamle skolegjengen og det har føltes ut som om de siste 6 månedene ikke har eksistert, alt var som det brukte å være. Har blitt mye festing på meg i det siste, og for meg som har holdt meg så og si avholds de siste tre månedene har det tatt litt på! Men veldig gøy har det vært 😀 Bilder fra nyttårs og andre feiringer kommer når de treige vennene mine får lagt dem ut! Fikk dessverre ikke noe kamera til jul, og er for fattig til å kjøpe det selv så vi er fremdeles avhengig av treige venner for det visuelle! Jeg syns forresten der er skikkelig teit at man ikke kan poste facbookfilmer! Dere går glipp av mye fint, denne gangen en ganske flott tolkning av våre alles favoritt Stampa med Leroy

3 kommentar to “Fuck 2009”

  1. S Says:

    Jojojo, man kan da poste facebookfilmer? Har gjort det før, jeg! Du klikker på en link ved filmen du vil poste, og så får du koden du kan poste i innlegget. Eller er det wordpress.com som er problemet?

    2009 er heller ikke mitt år. Den startet uten penger, fortsetter uten penger, uten jobb, uten liv og så drar kjæresten i militæret. Livet smiler x)

  2. Helene Says:

    Håper 2009 blir bedre for deg etter hvert 🙂

  3. Monica Says:

    Herlig blogg 🙂 Føler jeg har sett deg før… Eller jeg VET jeg har sett deg før.. hmm..

Legg igjen en kommentar

