If we want it, it’s right…

Merker at mitt forrige innlegg var en smule negativt, og det kan vi faktisk ikke ha noe av. Jeg liker å se på meg selv som en veldig positiv person, så det her er for dårlig! Jeg tar meg selv i nakken, og lover å forbedre meg. Tror grunnet til min motvilje mot 2009 ligger i at jeg virkelig likte 2008. Og jeg er den personen som har problemer med å gi slipp. Det gjelder det meste, på vennskap, hendelser, ting og nå tydligvis også år. I tillegg er 2009 året jeg blir 20, året jeg flytter hjemmenifra og året jeg begynner et nytt (og forhåpentligvis spennende) liv, mer eller mindre alene. Det er utrolig gøy, men også sykt skummelt. Så da kan en vel ikke klandre en stakar pige for å hate litt på nyåret!

Så nå i stedet for å fokusere på de tingene jeg ikke liker ved det nye året, benytter jeg sjansen til å finne de tingene jeg vil konsentrere meg om.

– Jeg vil skrive mer.  Jeg liker egentlig veldig godt å skrive, selv om jeg ikke nødvendigvis er veldig flink til det. Kanskje ta noen kurs, lære meg teknikker, bli bedre!

– Jeg vil fotografere mer. Jeg elsker å fotografere. Å fange et øyeblikk på film(eller skjerm da :P) er så utrolig magisk. Jeg vil ta fler bilder, dra steder for å få tatt dem og jobbe generelt mer med fotografi.

Det er da noe! Dette er ikke forsetter. Jeg tror ikke på forsetter. Dette er håp, drømmer og ønsker som jeg skal jobbe for å oppnå! Hvordan skal man kunne vite hva man vil i livet, dersom man ikke fokuserer på det som gjør deg glad og lykkelig? Nei nå er det på tide å ta affære, å slutte å være så redd for det ukjente, og sette i gang! Ønsk meg lykke til!

6 kommentar to “If we want it, it’s right…”

  1. Ida Says:

    Sv: Ah, det er surt 😦 Friminutter er digg :D! Kjempefin blogg + header! 😀

  2. Lady Netta Says:

    Sv: Ja, det burde du 😉

  3. Laila Says:

    Det er skummelt å bli voksen! Men utrolig deilig å! Lykke til med positiviteten din iallfall!

  4. Mira Says:

    Nydelige bilder, nydelig innlegg.

  5. Jas Says:

    Kjempefine bilder! Fotografering er kjempegøy, ja 🙂

  6. kristinefargerik Says:

    lykke tiil ;-*

Legg igjen en kommentar

