Next thing you know

Nå er førstemann i gjengen blitt 20. Betyr det at vi må slutte å være sånn og heller må ha rolige konversasjoner mens vi sipper rødvin? Eller er det nå vi virkelig skal ta av, alvorlig kan man bli når man er 30? Only time will tell 😉

Å være syk og edru på vors er kanskje ikke like fett som ellers, men jeg tok på meg oppgaven som designated fotograf og om jeg så må få si det selv så opppdrag utført! Nå er det klart for en herlig søndag i sengen med masse godteri og snacks ❤

11 kommentar to “Next thing you know”

  1. Helene Says:

    Så mange fine bilder, så ut som om alle koste seg da 😀

  2. Mira Says:

    Ser ut som en vellykket kveld 😀

  3. Cathrine Says:

    Masse fine bilder 🙂

  4. Monica Christine Says:

    Ser ut som at dere koste dere ja. Det kan være spennende å være edru på vors, men kombinert med sykdom er det vel heller kjedelig. Fine bilder i allefall.

    SV: Åå? Det var rart, har ikke hørt noe om det før. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, får kontakte venninnen min med datakunnskapene. Hehe. Tusen takk for at du gir beskjed i allefall, og at du vil lese bloggen min. Kjekt å høre 🙂

  5. Ida Says:

    Whi, herligherlig med godteri å snacks 😀 Jeg må vaske xD Whoey!

  6. Monica Says:

    Det er deilig å være edru på fest i blant.. Særlig med tanke på alle pengene man sparer og dagen derpå.. 😛

  7. therezita Says:

    Hehe partypartyparty! Og det skal fasan meg ikke stoppe ved 20, tvert i mot. 😀

  8. Karoline Says:

    For noen herlige bilder! Så ut som dere koste dere!<3

  9. Laila Says:

    Rødvinskvelder er drit koselig da:) Jeg er 20, jeg er tørr! Hahah:) Men å være gal er mye koseligere!

  10. Karin Says:

    Gøye bilder! Det kan i grunn være litt underholdende å være edru på fest. Men morsommere å ikke være det 😛

  11. Jeanita Helen Says:

    Fine bilder!:)
    Og må si jeg syns headeren din var fantastisk fin!!:)

Legg igjen en kommentar

