Master of the house

Dette er det som kommer ut av arbeidsledighet nå til dags. En obsessive impuls til å rydde og organisere, vaske og fikse. De siste dagene har jeg begynt å ta skummelt mye etter Martha Stewart, når det kommer til.. vel det meste egentlig. Som i går da jeg syns det var på høy tid å rydde gangen.

Før..

Etter..

Det ble jo fint da, og noe skal man jo ta seg til! Jeg har lagd merke til at disse bloggerne liker å poste bilde av dagens «outfit» og jeg kan jo ikke være noe dårligere selv, så jeg kan glede dere med synet av dette:

Trendy jeg vet, føler det er viktig å være litt avant garde, og å skille seg litt ut fra mengden. Men bare vent 2010 vil alle fjotizjentene gå i dette flotte antrekket. De kaller meg ikke trend-skaperen Camilla for ingen grunn!

Jeg har kommet til den konklusjon at jeg hadde made en yppelig husmor! Bare se på måketeknikken for eksempel. Jeg er i tillegg flink til å lage mat, OG til å bake. Skulle det være noen kjekke, rike menn på utskikk etter en trophy wife med en knack for det huslige er det bare å Holla!

Utslitt etter måking av verdens våteste og tungeste snø skal jeg nå hoppe i den andre bobblisen, altså badekaret, og ta meg et velfortjent boblebad! Så venter The City, Gossip Girl og One Tree Hill med en god kopp te/kakao til ❤ Ah jeg elsker tirsdager og det gjør tydligvis pivepusen min å (katten altså), hun ligger i hvertfall og maler som verdens største kosekatt ved siden av meg her, desperat etter litt oppmerksomhet. Can you blame her? Nei det kan vi ikke!

Sist men ikke minst ønsker jeg meg denne til neste gave-anledning, som jeg sier burde være en gang i uken. Gave-torsdag for eksempel, så ja jeg ønsker meg denne t-skjorten til torsdag:

Jeg fant ikke noe ordentlig bilde 😦

Edit: 1 time senere: Ah badekaret lekker og nå er det vann ut over hele badegulvet, i stedet fikk jeg tatt meg en rask dusj før jeg satt i gang med å få unna alt vannet. Sånn går det når man skal belønne seg selv altså! Whatever happened to karma? Je ne comprend pas. (jeg kan heller ikke fransk)

8 kommentar to “Master of the house”

  1. Tove Says:

    Nåmmen så flink du er! 😉

    Sv: Og ja, jeg må nok sette meg ned å se over læreplanen. Hater det, for jeg forstår nesten aldri læreplanene uansett fordi de er så «vide» og ordlegger seg som noen krøkker… hehe!

  2. Tove Says:

    Og du Camilla! Kan ikke du fortelle meg hemmeligheten bak å få bildet oppe i adressefeltet? Jeg og vil ha! ;D

  3. Emma Says:

    haha, sånn dress går jeg med hver dag i barnehagen jeg jobber i. HERLIG OUTFIT:)

    Jeg er så lykkelig med hele lykkeligheten min atte:)

  4. Margrete Says:

    så dyktig du er ! 😀

  5. Christine Says:

    Beste outfit-bilde jeg har sett på lenge 😀 haha, fantastisk, Camilla!

  6. Tove Says:

    Sv: Meeehn! Nå skremmer du meg igjen! Du er flink til det… hehe! Neida!! Kommer ikke til å gå i en snusfelle jeg nei! 😀 (Sikkert det alle sier, yea!?) ;P

  7. Karin Says:

    Sykt fint antrekk. Digger stilen din.

    Anyways. Jeg får også sånne ryddekick når jeg ikke har noe å gjøre. Det er litt gøy, egentlig. Haha.

  8. Kristine Says:

    I like your look 😉
    Og må si det var imponerende rydding, la merke til at de lyse skoene står sammen, til og med! – mer enn hva jeg får til under søndags-clean up.

    Svar: haha DET var faktisk ikke gjennomtenkt en gang! Tror jeg må ha en naturlig innebygd fargekordinasjonsevne jeg ikke var klar over! Takk for at du pekte det ut! 😀

Legg igjen en kommentar

