Am I Blue?

Sånn føler jeg meg for tiden:

Æsj stupid vinterdeprisjoner. Gidder ikke å blogge om det heller for det blir bare syt som man blir flau over senere (type to minutter senere). Får vente til det går mot lysere tider å jeg føler for å skrive sjela av meg igjen. Kan være i morgen, kan være om en måned. Time will tell. Kommer nok til å bli dypt savnet regner jeg med, men dere får prøve å klare dere uten meg små gresshoppere.

4 kommentar to “Am I Blue?”

  1. Ylajali Says:

    Du burde skaffe deg en energilampe, eller hva man nå kaller det. Skru den på mens du spiser frokost, og vips virker dagen litt lettere, utrolig nok. Håper du blir i form igjen snart uansett (:

  2. Karin Says:

    Jeg kjenner meg så utrolig godt igjen, må bare si det. Det er helt sykt hvordan vintere gjør en deprimert. Ja til kollektiv flytting i vintermånedene.

  3. Mira Says:

    Kjenner meg veldig igjen. Klem til deg!

  4. Siri Says:

    Syting som er så fantastisk!

    Jeg stemmer forøvrig for at Norge flyttes litt nærmere ekvator. Tenk så mye depping vi kunne unngått. Men er det noen som hører på meg? Neeeida.

    Se, syting er gøy 😉

Legg igjen en kommentar

