pokerface

Er jeg den nye lady Gaga? I think so yes:

ladycamcam

Jeg har i hvertfall naila håret. Og du kan tro jeg brukte mange timer og mye hardt arbeid for å få det til. That being said, hvis jeg ser noen norske piker vise seg offentlig with that do er det store sjanser for at jeg blir voldelig. Pluss at jeg ville jo fått en fryktelig dårlig samvittighet med tanke på at jeg hadde inspirert det. For jeg regner med at det var jeg.. ikke Gaga. neinei..

5 kommentar to “pokerface”

  1. Siri Says:

    Ooh, fancy. Din var kulere enn hennes. Hadde jeg hatt hårskillz hadde jeg glatt kopiert deg, ikke Gaga ;P

  2. Karin Says:

    Åh, kult! Liker’e.

  3. Anna Says:

    Awesome! Jeg klarer ikke flette engang 😀 Og enig i at din var bedre. Fænzipæntsi.

  4. Face Poker Says:

    I have looked over your blog a few times and I love it.

  5. Theresa Says:

    Haha, søt er du i hvertfall ❤

Legg igjen en kommentar

