What to do på en ensom fredagskveld klokken ca 01.53 når man ikke får sove, selv etter en påmindene facebookstatus? Well you may have guessed it, though you might not believe it. Blogging. 🙂 Så nå sitter jeg her da, i min oppvarmede seng som holder ca 28 grader under dyne med min elskede Justin Bobby (også kjent som «macen min» i kjedeligere selskap) og koser meg egentlig ganske greit. Med unntak av søvnmangelen så klart. Det var helt sikkert en klok person (ikke vet jeg, for aldri i verden om jeg husker hvem som sa det) som sa: «I often give myself great advice, but I very seldom follow it».  Så sant så sant. Hadde jeg hørt på meg selv er jeg ganske sikker på at jeg hadde 1. sovet for lengst. 2. vært forlovet med en rik herlig bundle av en mann. 3. gått ut av videregående med 6.1 i snitt.

Men alas no such luck. Lærer aldri though, lærer aldri. Over til noe heelt annet jeg har gjort noe så utterly ulikt meg at det er på grensen til det ekstreme. Jeg har klippet håret. INSANE tenker du kanskje? Vel med tanke på at jeg har klippet håret maks fem cm hver gang jeg har vært hos frisøren de siste syv årene vil jeg si jeg har dratt en mini ekstreme makeover altså: ke du tru?

Før

Før

Etter

Etter

Det er kort! Det er alt jeg har å si. Ellers så har jeg to jobbintervjuer å se frem til. Eller et av dem er vel overstått, ett gjenstår. Så altså en dag til med kaldsvetting og «fortell litt om deg selv». Åh som jeg elsker denne modne og voksne versjonen av meg selv med ansvar og forpliktelser. Dø.

27 kommentar to “”

  1. therezita Says:

    Ååå! Det er så sant. Burde vært mottoet mitt det der. Lykke til på jobbintervjuuu 🙂

  2. Chrish Says:

    Liker at du snakker så varmt om meg som punkt 2 i slutten av første avsnitt! 🙂 det varmer :p

  3. Camilla Says:

    Haha når ble du rik? Vil jo ikke betale sydenferie på meg en gang! :O

  4. Chrish Says:

    Jeg blir rik til sommeren jeg, med 30 store skattefritt! :p da kan det bli sydenferie vett! 😉

  5. Camilla Says:

    Sweet! Da gleder jeg meg massivt til det og forventer meg nå en påspandert sydenferie! 😀

  6. Chrish Says:

    Mulig at jeg tok litt vann over hodet der! :p

  7. Camilla Says:

    Neii hallo du kan ikke si det nå, nå gleder jeg meg jo! 😀

  8. Chrish Says:

    Hvor drar vi da?

  9. Camilla Says:

    Til det stedet som du hadde som bildet i 3 klasse når alle drømte om varmere tider! Husker du det? Husker ikke helt hvor det var fra. I hvertfall et sted varmt, med hengekøye og strand!

  10. Chrish Says:

    Selvfølgelig husker jeg det! Og det er jeg dritkeen på! 😀 med kald pils i hånda, for ikke å glemme det! 😉

  11. Camilla Says:

    Vel kald pils kan du få ha for dæ sjæl! Slår til med en kald drink i stedet 😀 Da er det bestemt yes/yes?

  12. Chrish Says:

    Du finner sted, jeg betaler reise og du betaler hotell!

  13. Camilla Says:

    whæt er jo dyrere og hallo jeg har ikke penger, du har 30 k! Er jo derfor du betaler i utgangspunktet 😀 må ikke du drive å komme med kompromisser her nå plutselig! Jeg kan spandere den ene pilsen! 😀

  14. Chrish Says:

    Da kan vi bytte da! 😉

  15. Camilla Says:

    Null kompromiss sa jeg, må ikke bare hoppe over de delene du ikke liker! 😀 Med mindre jeg finner insane billige flybilletter, da er det greit 😀

  16. Chrish Says:

    «Joking» aside så er jeg likevel keen på en sydentur!

  17. Camilla Says:

    What joking? jeg er drit keen på sydentur, men har ingen penger. ergo vi er tilbake til utganspunktet. ergo hei big spender 🙂

  18. Chrish Says:

    Hva får jeg ut av å spandere turen på deg, med untak av gleden å dele? :p

  19. Camilla Says:

    Tidenes mest fantastiske selskap selvfølgelig!! Og eyecandy. hahahahha og der døde jeg litt av min egen morsomhet! Men ja du får fantastisk bra selskap, og gleden av å dele skal ikke undervurderes! Tenk så glad jeg hadde blitt a! Fyttirakkern det er nesten litt skummelt å tenke på!

  20. Chrish Says:

    Plenty of eyecandy! :p lurer litt på hvordan du hadde reagert dersom jeg møtte opp på døra med billetter og hotell bestilt jeg! :p

  21. Camilla Says:

    med ren og skjær LYKKE!

  22. Chrish Says:

    Hadde vært litt stil! 🙂

  23. Chrish Says:

    En del av meg syns egentlig det er så villt at jeg har litt lyst, men den logiske delen av kroppen har ikke like lyst! :p

  24. Camilla Says:

    drit i den logiske delen da! Supress supress supress sier jeg! 😀

  25. Chrish Says:

    You sure would like that, wouldn’t you?!

  26. Camilla Says:

    You think?! 😛

  27. Chrish Says:

    I know! :p

Legg igjen en kommentar

