Tilbake til fortiden…

Forrige helg ble feiret i ekte (nåja kanskje ikke helt ekte, men tilnærmet ekte da) 20-talls og mafia stil! Min beste venninne er utdannet makeup artist og stylet og fikset til ved ble bortimot ugjenkjennelige! Det var utrolig gøy faktisk. Med tanke på at feiringen var vors gjorde vi noen lettere modifikasjoner før vi beveget oss mot byen. Hanskene kom av, håret ble litt omdirigert og de røde leppene ble litt mer diskré i løpet av kvelden!

og ikke minst min personlige favoritt:

Nå drar jeg om to timer for å ta toget til Trondheim. Der skal jeg være hele helgen og kose mæ med en venninne! Skal forhåpentligvis ta masse flotte bilder å vise frem (les: skryte av) når jeg kommer hjem igjen 😉 But until then! Cheerio!

12 kommentar to “Tilbake til fortiden…”

  1. Emma Says:

    huff jeg er egentlig enig. men er så lei håret mitt:(
    elsker det hårbåndet ditt forresten!

  2. Kaja Says:

    På den beste matvarebutikken – Meny! Og, jaa, kakaoen er himmelsk!!

  3. Amie Says:

    Misunner dere fælt den festen! Dere så helt fantastiske ut:)

  4. Helene Says:

    Så stilig dere ble! Så artig ut!

  5. therezita Says:

    Åå, så gøy! Så fine dere var, hihi 🙂

  6. Mira Says:

    Så utrolig fine dere var 😀

  7. S Says:

    Aw, jeg vil og til Trondheim og besøke venninnene mine! Hele gjengen forlot meg til fordel for Trondheim i høst og siden har jeg vært ganske ensom :p Koserei masse! Jobbsøkingen går det ikke særlig fremover mer, men er under Adeccos nåde fra mandag av. Egentlig skulle jeg begynne denne uken men kantine/kafé er ikke helt forenlig med ti tonn snørr og ingen stemme :p Flaks, hva? Hilse Trondheim fra meg:) Høhø. ikke at det er mulig da. Ja, whatev liksom.

  8. S Says:

    Å gud, hvor er manerene mine! Bildene var kjempefine! Snakker bare om meg selv jeg. Ego! Du så veldig fin ut, jeg vil og på 20-tallsfest!

  9. Karin Says:

    ÅHHH, KULT. Jeg elsker å kle meg ut. Det der så heftig gøy ut. Du var nydelig!

  10. anna Says:

    Åh så gøy 😀 Kjempefint kostyme ^^ God tur til trondheim 😉 (smilie overdose)

  11. Mira Says:

    Så utrolig fine alle var ;D

  12. Karoline Says:

    Så pen du er 🙂 Kjempe fine bilder, og du er heldig som har en makeup artist til venninne!

Legg igjen en kommentar

