arv er flott!

Eeegentlig hadde jeg tenkt å prøve meg på et slikt et fancy videoblogg innlegg i dag, men jeg feiga ut 😀 er ikke heelt klar for å la det verdens vide nettet få se den kleinheten. Se for dere shifty eyes, et konstant årvåket blikk over skulderen for å sjekke at ingen hører at jeg «snakker til meg selv» og en highpitch fjortizstemme som hadde gitt paris hilton a run for her money. Pluss at jeg følte virkelig ikke for å ta på meg fjeset i dag, og meg uten fjeset på er i hvertfall et syn jeg skal spare dere for. SÅH poenget er, jeg dropper selve introduksjonen, men dere skal fremdeles få gleden av å se det jeg hadde å vise frem, nemlig arven min. Som jeg har nevnt tidligere døde grandtanten min tidligere i år. Vel mormor har gått gjennom sakene hennes og fant altså denne fiffige lille saken. At min grandtante hadde god smak kan man i allefall ikke si noe på!

Mest sansynlig kjøpt på kiel-fergen. Et fantastisk samlerobjekt utvilsomt! Dere for unnskylde bakgrunnen og alt slikt, jeg gadd liksom ikke rydde. Skal snart komme med bilder og tales fra mitt eventyr i Trondheim! For en pike som ikke har mye ferie (la oss ikke forvirre fri med ferie, to vidt forskjellige ting!) så blir selv de korteste turer et eventyr!

Flere enn meg som har fått fantastisk stygge eller spesielle ting fra slekt og familie?

5 kommentar to “arv er flott!”

  1. Helene Says:

    Får ikke sett videoen uten invitasjon da, men har aldri arvet noe selv!

  2. S Says:

    Hahaha, jeg har arvet 1 skje:) Likte din arv bedre altså.

    Og sykt at vi har søkt samme jobb da, må den beste vinne (eller ingen av oss, høhø). Tror at de jobbene som blir utlyst i Oslo er utrolig populære. Hørte Wayne’s hadde over 50 søkere, hvis jeg ikke tar helt feil. Vanskelig å bli sett da:/ Hei, hvor fett hadde det ikke vært om de hadde trengt to stk og vi fikk den?

  3. Reidun Beate Says:

    Jeg får alltid noe snodig hver jul av onkelen min. Alt fra gigantiske bestemortruser til porselensdukker(jeg er livredd slike.)

    😛

  4. Karin Says:

    Kjenner meg igjen! Til jul i forifjor var jeg så heldig å få en veske av størrelse mellomstor, med skoprint over hele. For å gjøre det enda bedre, fulgte det med en sånn greie til å ha mobilen i. Fint.

  5. Karoline Says:

    Haha søtest eh dyret? jeg har sett! Skulle gjerne hatt den, tenk å dra frem den på fest da 😀 Et tips til deg neste gang du har noen på besøk 😉 Party triks nr 1 🙂

Legg igjen en kommentar

