I know it’s kinda late…

Men så er jeg bare fryktelig treig også. Min lille mini-ferie til Trondheim var heaps of fun! Det startet med at jeg satt meg på bussen først og fremst. Der oppdaget jeg at jeg hadde pådratt meg en sinnsyk smerte i halebeinet. Woohoo tenkte jeg og så frem til de neste åtte timene på toget. Da jeg endelig kom meg på toget fikk jeg en skimann ved siden av meg. Ikke at jeg har noe i mot skimenn, men denne utvalgte skimannen tog meget med plass der han «satt». Nevnte jeg at dette var natt-toget? Det første jeg tenkte da skimannen begynte å duppe av var såklart «hva faen gjør jeg når jeg må på do?». Svar: Man reiser seg opp. Ler små høyt og nervøst i håp om at han skal våkne av det. I stedet vekker man da resten av vognen som nå er klar over situasjonen og følger spent med. Får panikk og prøver å hoppe over mannen. Noe som obviously ikke funker.

Valentinesgaven til Hanne, Hermano!

Valentinesgaven til Hanne, Hermano!

Så når man har rullet seg over på andre siden, DA våkner mannen og smiler litt småflau. Så løper man på do. Return then repeat, for såklart har mannen klart å sovne igjen i løpet av tiden man var borte.  Det var en eventfull togreise altså.

Resten av Trondheimshelgen kan sånn egentlig ikke oppsummeres i ett ord, men jeg tenkte jeg skulle gjøre det fordet. Fun. Også slenger jeg bare på en parentes (1dagssykdom, year6581, gammel lærer i konsert, cafébesøk, tyholtstårnet, bar, SNØ, bilder) så blir det rimlig accurate!

Og så tok Camilla toget hjem, og det var fryktelig kjedeligt. Så hva annet kan man finne på enn å ta masse bilder? so that’s what I did 🙂

10 kommentar to “I know it’s kinda late…”

  1. Theresa Says:

    Haha, nå lo eg. Av skimannen og situasjonen på toget, heahe 😀 Bra du koste deg, da! Fine bilder.

  2. Christine Says:

    Heheh, herlig. Og veldig fine bilder! 🙂

  3. Monica Says:

    Fine bilder 😀 Moro med skimannen, haha.

  4. Mira Says:

    Nydelige naturbilder må jeg si!

  5. margrete Says:

    trheim er alltid morro ;D

  6. elisabeath Says:

    så flink du er til å ta bilder, steike ! 😀

  7. Hilde Says:

    Fin blogg du har altså. Nydelige bilder!

  8. Alexandra Says:

    Utrolig søt blogg du har 🙂
    Denne har jeg lyst å følge med på! Jeg legger gjerne deg til på bloglovin viss du vil legge meg til ?:) Ha en kjempe fin helg videre:)

  9. Jeanita Helen Says:

    Herlige bilder! Virker som en topp tur, bortsett fra togturen da såklart:P hehe..

  10. Dreo Says:

    Herlige bilder ! 🙂

Legg igjen en kommentar

