Prinsipper er for sveklinger

Ja, så da tenkte jeg det på en måte bare ville vært utrolig kult, og flott å kaste alt det jeg skrev i forrige innlegg ut av vinduet, gå i mot alle mine nybygde prinsipper og faktisk la folk jeg kjenner lese bloggen likevel. Hvertfall én med det første. Karo, du er min testkanin, skulle din bloggleser oppførsel være tilfredstillende så kanskje jeg lar trenden fortsette. Vi får se. Videre må jeg bare trekke frem at jeg fikk en utrooolig hyggelig kommentar i dag:

Så utrolig bra og morsomt du skriver! Du virker som en veldig søt jente og jeg skal definitivt følge med videre i spenning! :) Håper på nytt innlegg snart?

Da må jeg bare si; Tusen takk karo, det er utrolig hyggelig å høre at etter å ha kjent meg i 3-4 syns du jeg høres ut som en søt jente! Haha det varmer 😀 Og nå fikk du jo ønsket ditt også, alt for deg vetu! Men det kanskje ikke så rart, jeg har nemlig funnet ut at det tar kanskje 3-4 år før man får et godt intrykk av meg! For på lørdag lærte jeg, at jeg gir et forferdelig dårlig førsteintrykk! Det har jeg forsåvidt lært før men jeg håpet liksom på at jeg hadde vokst det fra meg da. Men akk den gang ei. Så bare for å klargjøre: Jeg er ikke overlegen jeg er sjenert! Stor forskjell! Jeg tror ikke jeg er kulere enn deg (jeg vet! neida… joda!) Og jeg tenker vanligvis ikke så veldig mye over hva jeg sier, kombiner det med en småfrekk humor og liten forståelse for at fremmede ikke nødvendigvis skjønner at jeg tuller og du får et dårlig førsteintrykk! Kanskje det er derfor jeg ikke har jobb? Nei, det er fremdeles finanskrisen sin skyld!

Videre så har jeg fått en ny versjon av facebook som jeg absolutt hater. Det er helt grusomt for facebook er liksom babien min. Jeg er et hundre prosent helt avhengig av facebook for å tilfredstille mitt daglige stalkerbehov og nå har den muligheten blitt revet fra meg på den mest groteske og forferdelige måten man kan tenke seg. Jeg sitter igjen lettere deprimert faktisk! (neida… joda!) Tror det er sånn det måtte føles hvis du er avhengig av snus også plutselig en dag så bestemmer bare verden seg for å fjerne all snus og heller si du får klare deg med røyk! Jeg er både sint og veldig, veldig skuffet. Tror ikke jeg kan snakke om dette her mer, så kutter jeg der. Cheerio osv.
PS. I morgen arrangerer jeg pokerkveld! FUN!

Meg og min nyeste nr 1 fan. Forferdelig stygt bilde, men litt søtt da!

9 kommentar to “Prinsipper er for sveklinger”

  1. Karoline Says:

    Takk for innlegget dedikert til meg, sånt liker jeg 🙂 I tillegg så vil jeg bare si at jeg alltid har syntes at du er SØTEST, bare se på bildet da! Forelskelse er en herlig ting ❤

  2. Karin Says:

    Fy farao, jeg er så avhengig av face sjæl at det burde ikke vært lov. Stalkeren i meg blir så tilfredsstilt.

  3. margrete Says:

    så søtt:)

  4. heddz Says:

    åh, søtt bilde!

  5. Karoline Says:

    jeg er veldig glad jeg ikke har fått den nye facebooken!

  6. Vutarie Says:

    haha, jeg gir også utrolig dårlig førsteinntrykk. oh wellll

  7. Karoline Says:

    Jeg kommer ikke engang inn på face nå, og aner ugler i mosen :S

  8. Karoline Says:

    Jeg ante riktig, og har fått den nye facebooken 😦 Jeg gråter

  9. Tar pause fra skrivingen med yttelige skriverier « Cam101 Says:

    […] åpen for all public, inkludert folk som kjenner meg. Huzzah for det. Som noen kanskje leste i detteinlegget bestemte jeg meg for å introdusere en testkanin for å se hvordan jeg likte det. Vel […]

Legg igjen en kommentar

