Amanda’s dream

Nå ligger jeg midt i sengen, med hodeputen akkurat passe «fluffet» og koser meg med Justin Bobby på fanget (fremdeles macen). For første gang på kanskje en uke har jeg endelig fått meg en god natts søvn igjen! Jeg har nemlig lidd av bad dreams og lett søvn i det siste. Noe som er veldig ulikt meg for jeg elsker søvn, og har over årene blitt veldig flink til det! Practise makes perfect sier bare jeg. Men sånn som i går, da jeg drømte at jeg var preggers med en alian baby, vel da sov jeg liksom ikke like godt. Utrolig nok. Men nå er jeg back on track med 9 timer søvn under beltet og ingen alien babies i sikte.

Så nå ligger jeg her, og drømmer om ferie faktisk. I forrigårs leste jeg en hel haug av «jaa nå er det vår igjen» innlegg (mens jeg slapp ut en ond chuckle! Norsk vår, du lurer ikke meg!) og i går måtte jeg ikke overraskende lese en hel haug «WTF, hva skjedde med våren» innlegg igjen.  I dag ser det lettere grått ut ute så mine tanker rømmer til ca mai-måned da jeg håper på å få dratt på langhelg til en eller annen hytte, eller et sommerhus ved sjøen med ca 8 gode venner (fordi 8 er et fint og rundt tall). Der skal det bades, koses og lees! Håper mine drømmer kan realiseres, jeg gleder meg hvertfall!

Videre haater jeg fremdeles facebooken jeg så frekt har blitt tildelt og føler meg veldig opprørsk. Så i går gikk jeg til innskaffelse av en Twitter account. Jeg er fremdeles veldig noob og har ikke fått helt med meg alle de fantastiske funksjonene og sånn tror jeg, men så langt så liker jeg det. Det gir i hvertfall nesten like godt utløp for mine stalkerneedz, bare i form av kjendiser og ikke bekjente. Som jeg kanskje føler er en smule sunnere uansett. Så langt følger jeg spent med på hva Heidi og Spencer bruker tiden sin på, Lily Allen,  John Mayor, Ellen Degeneres osv. Dette gjør også Perez, som jeg også følger med på. Han er btw fremdeles en douche hvis noen lurte. perezhilton @johncmayer I KNEW you would dump Maniston again! That’s nice.

Men nok nørdesnakk for i dag! Seline Har informert meg om at jeg ikke er uduglig! Eller det var kanskje ikke hennes nøyaktige ord, men det var det jeg valgte å høre! Folk rundt meg er nemlig veldig flinke til å få meg til å føle meg fullstendig ubruklig fordi jeg sliter sånn med å skaffe meg jobb, men når Seline forteller meg at brio har hatt over 300 søkere da føler jeg meg faktisk mye bedre. Da ER det finanskrisen og ikke meg da, i virkeligheten også ikke bare i hodet mitt! Men nå må jeg stå opp snart, jeg har et hus å rydde og vaske, snacks å kjøpe inn, guacamole å lage og pokerskilz å øve på! Skal jo arrangere pokerlag i dag! Har til og med øvd på pokerfjeset mitt. Tror det blir bra. Men før det skal jeg lage meg en stor kopp te og kose meg med nyeste episode av Skins ❤ Så dere får kose dere videre med hva enn dere gjør. Jeg stemmer for facebook boikott og twitter revolution! Har du twitter? Hva er brukernavnet ditt? Mitt er camed

PS. Jeg skal hilse fra Karo og si at manko er et utdatert ord. Ikke bruk det. I hvertfall ikke ring inn til aftenposten å bruk det. Jeg har forresten blitt utfordret til å skrive 30 fakta om meg selv så får se om jeg ikke skal få gjort det i nærmeste fremtid også!

Denne dama er/har ikke manko på noe som helst

12 kommentar to “Amanda’s dream”

  1. Guro Says:

    Jeg har twitter! Brukernavnet er gruo 🙂

  2. Karoline Says:

    Jeg skjønner meg ikke på twitter og nå som jeg i tillegg har boikottet facebook (uten å boikotte) har jeg ikke noe å bruke jobb tiden min på (for hvem jobber vel på jobb?), annet enn denne siden her da! 🙂 Føl deg beæret Camilla 🙂

  3. Regine Says:

    Hmm.. heller facebook enn twitter, eg testa det ut men likte det endåmindre enn facern. men no blei det plutselig annereledes på framsida for tredje gang på facebook, eg hater forandringer, blir så forvirra.

    lykke til med jobbsøkinga!! slitsomt å søke, gå på intervjuer og alt det der. håper du får deg jobb snart =)

  4. Sandra Says:

    Å ligge i senga med blogging er utrolig digg 🙂
    Ha ei super helg!

  5. Laila Says:

    jeg har twitter, men jeg bruker den aldri og forstår ca ingenting av den!

  6. Karoline Says:

    MANKO! Neida..

  7. margrete Says:

    hehe,takk 😀 det var godt å komme hjem 🙂

  8. Jeanita Helen Says:

    haha, alien baby faktisk:P Kan love deg at du ikke er den eneste som er omringet av syke drømmer for tiden! Har slike gravid-drømmer. Der det meste går i sikkelig ekkle mareritt! Og så kjennes det så ekte ut, og ikke minst at jeg husker drømmene så godt..
    Nei jeg må si jeg gleder meg til jeg forsvinner fra drømmeland og kan sove en hel natt uten å våkne!:( 🙂

  9. Jeanette Says:

    Jeg har ikke twitter 😛

  10. Jorunn Says:

    Jeg har også twitter… greit som en mini blogg på siden har jeg funnet ut! hehe…
    😉

    Vår ja.. Den går litt opp og ned, men det begynner å bli bra nå da… Jeg er fornøyd så lenge snøen holder seg langt borte!!!

  11. S Says:

    Jeg tror jeg må skaffe meg twitter, altså! Men jeg må altså innrømme at facebooken ikke er så ille i mine øyne. Ja ja.

    Loved the innlegg forresten!

  12. Caroline Says:

    SV: Tusen takk for det. Fin blogg du har 😀

Legg igjen en kommentar

