Random meningsløshet :)

Mandagen er her igjen! Oh joy! Hvem trenger helg når man kan ha hverdag? Hmm når du ikke har jobb er dette faktisk sant! (fortsetter med min geniale plan om å nevne at jeg ikke har jobb i hvert eneste innlegg helt til noen må syns så synd på meg at de tilbyr meg jobb!) Jeg har egentlig ingenting å skrive om da. Pokerkvelden gikk supert, jeg vant selvfølgelig! All in is the way to go, hvis noen lurte! Jeg lagde en superb guacamole dip så jeg har hatt stinkånde de siste fire dagene, men det var lett verdt det. Ellers så hadde jeg det gøy på innflytningsfest, og skulle ønske jeg også hadde råd til å kjøpe min egen leilighet. Men akk, den gang ei. Jeg har faktisk ikke råd til mer enn én ferie i år heller, så nå står jeg ovenfor et dilemma. Skal jeg dra på storbyferie med jentegjengen i mai, eeller skal jeg vente litt til og heller dra på roskilde for skikkelig festivalstemning? Tough choice altså!

Videre så har jeg funnet ut at det er faktisk ikke så lenge til sommeren så da er det vel på høy tid med den årlige sommerdietten. Regner med at i år som alle andre år vil det gå fullstendig adundas men det er jo liksom litt av moroa. Må jo holde tradisjonen ved like! Så min hemmelige diett er som følger: Ikke spise usunt. AMAZING og nyskapende jeg vet. Men hvem skulle tro at noe så enkelt skulle være så vanskelig? Jaja fra nå av er det minimale utskeielser og konsekvent sunnere alternativer for meg! Go me, I can do it!

Hmm hva mer var det jeg tenkte på? Må jo ha vært noe, begrenset hvor tanketom en stakar kan være! Nei vettu hva hukommelsen har for første (host) gang feilet meg og jeg kan overhodet ikke huske hva det var jeg skulle skrive. Dette må være tidenes mest meningsløse innlegg, og da står det jo i god stil til min hverdag for tiden.. Tjohoi Enjoy!

PS(jeg må forresten slutte med de her): Jeg vurderer å bytte designet på bloggen snart, men jeg vet ikke om jeg gidder. hmm tiltak. jaja brått som fort kan det dukke opp et nytt design her. Nå skrev jeg blogadressen min på twitter også, så hvis mine twitter buddys er så observante som jeg tror de er kanskje de finner frem til denne siden i nærmeste fremtid? :O

Stikkord: , , , , ,

8 kommentar to “Random meningsløshet :)”

  1. kari Says:

    Tusen tusen takk:) Veldig fornøyd:) Ble feiring påFridays med middag og øl. Nå er det Paradise Hotel:)
    Er du på Bloglovin? Legger gjerne til deg om du vil gjøre det samme:)

  2. Jorunn Says:

    Jeg er ikke så festival jente tror jeg, selv om en av mine beste venner prøver å dra meg med. Men jeg sier derfor storby ferie… 😉

  3. MADELEINE Says:

    sv: Takk for det søta 🙂

  4. Jeanita Helen Says:

    Hehe, bare EN ferie faktisk:P Hørtes da litt luksus ut uansett;) For de som ikke har jobb tenker jeg meg.. Blir nok ingen stor ferie her heller. Men skal jammen shoppe litt;) 😀

  5. Dreo Says:

    Dette er ikke en sånn «søt blogg, besøk min»- kommentar ! Men jeg syns bloggen din var virkelig fin 🙂 Nydelig design !

  6. margrete Says:

    synes designet ditt er bra sånn som det er ¨nå jeg:)

  7. myfifteenminutes Says:

    Camilla har blogg, og jeg får lese den, jippi!! Likte designet, og egentlig alt annet også 😉

  8. murus Says:

    jeg fant den! =D

Legg igjen en kommentar

