Tar pause fra skrivingen med ytterligere skriverier

Nå sitter jeg nemlig egentlig å skriver brev til min gode venninne Ida som befinner seg i Danmark! Hva man skal i Danmark å gjøre vet ikke jeg, men hun er nå der da, og da tar jeg på meg oppgaven som god venninne å sørge for litt post! Klapp på skuldern til meg. I dag har jeg faktisk noe å skrive om! AMAZING I know! Jeg har faktisk så mye å skrive om at det mest sansynlig ikke blir noe særlig sammenheng i det jeg skriver. Men man kan ikke få i både pose og sekk som min mor alltid sier. Min mor har vel egentlig aldri sagt det, men jeg føler det er det korrekte å si/skrive i slike situasjoner. Anyways før jeg roter meg for mye bort før jeg i det hele tatt har begynt. Jeg tenkte at siden dette innlegget faktisk skal ha innhold, utover ingenting that is, så skulle jeg sette opp en liten liste over hva jeg tenker å skrible litt om, så kan dere selv bestemme om det er verdt å lese videre eller ikke (noe det selvfølgelig er!) Jeg er jommen meg snill altså, alt for dere leserne! Nytt klapp på skuldern til meg. Altså innholdet er som følger:

  • Sommerdietten – oppdatering
  • Dagens irritasjonsmoment – 40/60
  • Dagens nedtur – facebook tagge-bildene
  • Dagens dype – 6 word story.

Så nå vet dere hva dere står ovenfor. Og hvis du nå tenker «Jammen Camilla. Her klager du over at du aldri har noe å skrive om, og når du først har det så bruker du opp alt i ett innlegg. Hvor er logikken i det?», da tenker du for det første skummelt likt som meg, og for det andre så er det tåplig å tenke langsiktig. (host).

Vel da hopper jeg bare uti det jeg. Tenkte jeg skulle oppdatere alle på hvordan det går med den geniale sommerdietten min, som går ut på å spise sunt. Jeg begynte nemlig på den i går, som dere kan lese om i tidligere innlegg (eller bare la vær siden jeg basically oppsummerte det ganske fint nå), vel dag 1 må jeg si gikk i dass. Jeg begynte fint da med en sunn og proteinfylt frokost men så kom sjokoladesuget utover kveld.  La meg bare si, først som sist, jeg er en svak person. I tillegg lagde jeg meg vafler til kveldsmat og restene ble lunsjen i dag. Whæps. Men vaffeloppskriften vår er det faktisk veldig lite sukker i da bare så det er nevnt! Anyways så håper jeg på en bedre start i morgen. (håper ikke tror)

Videre til dagens irritasjonsmoment. Altså tørstedrikken 40/60 ble vel lansert på vårparten i fjor, og som mange av mine nærmeste vet ble jeg med en gang fryktelig provosert. Jeg trodde derimot at mine frustrasjoner var over da jeg sluttet å se reklamer og sånn for produktet, men den gang ei. Ny sesong, ny reklame. Nå lurer dere kanskje på hva det er som provoserer meg så fryktelig med en uskyldig tørstedrikk som blander fruktjuice og vann? Det er ikke smaken, jeg syns det smaker på grensen til godt. Det er heller ikke konseptet, har i utgangspunktet ikke noe i mot blanding av juice og vann. Det er rett og slett navnet. 40/60. Hvis man rett og slett skal fortelle meg med en eneste gang at produktet jeg betaler (og det er ikke lite jeg betaler heller) er kun 40 prosent juice, og hele 60 prosent vann, ja da blir jeg provosert. Det er utvannet juice det! Det er faktisk billigere for meg å kjøpe en kartong juice og blande det ut selv! Og jeg hadde faktisk ikke hatt så store problemer med det hadde det ikke vært for nettop det at de rett ut forteller deg: «Her, drikk denne utvannede juicen til en alt for høy pris». Fruktvann har jeg nemlig ingenting i mot. Død 40/60 Død!

Det var dagens agresjon, så videre til dagens nedtur. Jeg regner med at alle har sett disse facebookbildene som bare er ruter med «en jeg er glad i» «en jeg skulle ønske at jeg ikke hadde mistet kontakten med» osv. Folk begynnner sikkert å bli grådig lei av disse også, men det er ikke min historie, det jeg lurer på er hvorfor jeg ikke har blitt tagget i en eneste en? Hele facebook må jo ha blitt tagget minst en gang nå, men av en eller enn grunn er jeg bare hoppet over. Jeg setter rett og slett ikke pris på det i det hele tatt. Jeg sier ikke en gang at jeg trenger å bli tagget som noe positivt, jeg kan godt være «personen som forårsaken en hendelse jeg kunne vært foruten», jeg vil bare ha litt recognition jeg! Jeg har til og med lagt ut mitt eget taggebilde! Nå tagget jeg bare «person jeg hater» «person jeg skulle ønske jeg hadde møtt i virkeligheten» og «person jeg har hatt one-night-stand med» da, så mulig folk ikke tok meg så veldig seriøst, men da sier jeg det her og nå! Jeg vil også tagges! Det var da mitt cry for attention, løp ut alle min facebook venner og get to tagging!

Og så for å runde av dette absurde lange innlegget (hah tenke seg til at jeg var lei av å skrive brev, så jeg startet på dette) så vil jeg gi en shout out til min nye bestevenn John Mayer. Jeg følger han nemlig på twitter og han har en del meningsfulle og ganske kule tweets å komme med! Jeg likte spesielt denne han skrev om 6 word story.

Ernest Hemingway once claimed he could write a great story in six words or less. His story: «For sale: baby shoes, never worn.»

Det er jo faktisk helt utrolig at seks ord kan fortelle en så kraftig historie. Så da spør jeg dere: Hva er deres 6 word story? Skal prøve å komme frem til min egen i løpet av morgendagen! Until then.. 😉

PS. (fanden jeg klarte ikke å slutte) Nå er bloggen min fullstendig åpen for all public, inkludert folk som kjenner meg. Huzzah for det. Som noen kanskje leste i dette inlegget bestemte jeg meg for å introdusere en testkanin for å se hvordan jeg likte det. Vel Karoline har vært en trooper og hennes bloggleser oppførsel har vært superb, ergo hello everyone 🙂 Du kan vel si jeg har kommet ut av blogg-skapet 😀

Stikkord: , , , , , , , ,

15 kommentar to “Tar pause fra skrivingen med ytterligere skriverier”

  1. Sandra Says:

    Hehe, håper du koser deg for tiden :- ) alltid koselig med brev i allefall ❤

  2. Camilla Says:

    Haha, 40/60. Så den reklamen for første gang i dag!

  3. Caroline Says:

    SV: Tusen takk, hun er utrolig søt ja 😀

  4. elin Says:

    Haha den reklamen er så teit xD håper hun i danmark blir glad for post _:D

  5. Helene Says:

    Du er ikke den eneste som er på sommerdiett! 😛 Det er såå vanskelig!

  6. horg1 Says:

    Whohoo! Jeg applauderer stående! Og skal nu love å prøve å tenk ut en 6 word story of my own. Just for you.

  7. Regine Says:

    oh, det var ein bra historie ja.. eg klarer nok ikkje skrive noke så bra og gripende i kun 6 ord. skikkelig imponerende.

    (du har så fin header)

  8. Christine Says:

    Åå, som jeg hater de tagge-bildene på Facebook. Regelrett grusomt! x(

    Og, jeg liker veldig godt designet ditt som det er, er så sommerlig! ❤

  9. Odd Bjarne Says:

    Jeey tenker jeg i det øyeblikket jeg stalker deg på twitter, her har hun driti seg ut med å publisere bloggen i profilen sin. Og jeg gleder meg slikt med tanken om at jeg kanskje er den første utenomgjengen innom her!? 🙂 Men neiiida, camilla har virkelig kommet ut av skapet! Må si jeg liker det du skriver, kanskje litt i overkant langt dette innlegget..men var flott å ha noe ventepåbussendeterkaldtute stoff. Uff, nå ble det her også fryktelig langt :S

  10. MADELEINE Says:

    sv: Takker 🙂 Ha en god natt!

  11. Karoline Says:

    Alle «takk-for-at-du-gjorde-bloggen-til-Camilla-public» kan sendes til min mail 🙂

    Hehe neida, joda, neida, men bra du godkjente meg Camilla!
    Og så må jeg bare få si at jeg misliker sterkt 40/60.. Ikke bare navnet som er helt tragisk, men jeg synes faktisk at det ikke smaker godt at all.. Rett og slett bare utvannet juice og hvis jeg ville hatt det kunne jeg jo bare laget det hjemme!? Argh..

    Woho for sommerdiett! 🙂 Jeg gjør som vanlig, driter i alt som har med diett å gjøre og gleder meg til den dagen hvor jeg virkelig ikke har lyst til å spise annet enn salat og frukt (i ca en uke)! Meen nok om meg, lykke til snuppa 😀

  12. Karoline Says:

    Oh my. For en sykt nydelig header du har!

  13. Maria Stenersen Says:

    off, jeg har blitt tagget i minst 8 av de bildene der!

  14. Jas Says:

    Så koslig at du skriver brev til venninnen din! 🙂

  15. Cathrine Says:

    Jeg haaater også de facebookbildene! MEN jeg har ikke blitt tagget heller. WHYYYYY. Det er liteikke frekt egentlig.

    Og sommerdiett ja. Jeg er i fuckings fattie-usa. Jeg spiser chocolate chip pancakes hver dag. Lykke til med bikinikroppen til sommeren for min del<3

Legg igjen en kommentar

