RIP Justin Bobby (macen)

Først og fremst takk til de som tok på seg oppgaven med å lage sin egen 6 word story! Kudos til Karina Jorunn Reidun Beate og Odd Bjarne. Utrolig gøy å høre deres 6 word stories! Jeg kom egentlig på en til, men den har jeg mistet nå. Som bringer meg videre til det dette inlegget egentlig skal handle om. Nemlig bortgangen av min kjære følgesvenn Justin Bobby, også kjent som macen min. Han har vært min trofaste kompanjong gjennom to år nå og det er med tungt hjerte jeg må meddele disse nyhetene. Jeg skulle likt å kunne si han sovnet stille inn i dag tidlig, men det ville vært en løgn. Sannheten er at han ganske brutalt deiset i bakken og så tok kvelden.. i morges! Og det var min skyld. Jeg er lettere knust for å si det mildt. Men vi er håpefulle på et mirakel ala jesustilstander og satser på at det er mulig å gjenoppvekke min kjære. Så nå er han på sykehus og jeg håper å få han godt hjem om ikke så lenge. Men det betyr muligens at min blogeffektivitet blir litt dårligere. Jeg som har vært så flink i det siste. Jaja men vi får se hvordan det går, i mellomtiden håper jeg alle ber en liten bønn for min kjære JB!

 

Justin Bobby 2006-2009

24 kommentar to “RIP Justin Bobby (macen)”

  1. murus Says:

    jeg vet dette er meget trist og sånn, men jeg er veldig overrasket over at du kjører XP på en mac =P jeg vet det er mulig, men trodde ikke dere mac-mennesker ville gjøre sånt og legge ut bilde av det etterpå… =P

    SV: Nja må inrømme at dette bilde ikke er den ekte justin bobby, så jeg personlig har nok aldri kjørt XP på macen min. Jeg lever dog ca 15% or so av mitt dataliv (hmm) på Windows og det funker fett 😉 Foretrekker mac, men dør ikke av litt windows i ny og ne. Er ikke like hardcore som disse gutta jeg vett.

  2. Vutarie Says:

    krysser fingrene for JB’en din x

  3. Odd Bjarne Says:

    En bønn er nå sendt fra hjerterota til din kjære JB ❤

  4. Sunniva Says:

    Håper din kjære JB blir frisk snart ❤

    Du har faktisk en fantastisk bra blogg, jeg har sittet her og lest igjennom dine tidligere innlegg, du skriver utrolig bra! så var du veldig pen også, om det betyr noe.

    Dette er nok ikke siste gang jeg er innpå her nei.
    Ha en fin held da hvertfall :-)!

  5. Caroline Says:

    SV: Ja, det kan være litt dyrt med domene. Men på one.com er det ikke så dyrt. 300 kr for et år eller noe.

  6. Linn og Mari Says:

    Våre tanker er med deg i disse tunge stunder og bønner er sendt.

  7. horg1 Says:

    Neeei, Justin Bobby</3. Jeg føler så usaklig mye med deg, Camilla og tro meg, jeg vet hvordan det føles! Forøvrig mistet du a tiny inch of sympati på grunn av the XP-issue, men det får gå i krisetider. Måtte Jobs være med deg<3

  8. troiks Says:

    Justin Bobby, please return whole!
    Den 6 Word Story-greia var kjempegøy, jeg tror jeg må utfordre familien til å finne på en også. Tusen takk for at du skriver en så god blogg!
    (pst; linken til Reidun Beate er wordvommit.ipublish.no, ikke wordvomit.ipublish.com. Hvis du synes det er viktig :]). God natt!

    SV: Takk som sa ifra! Er fikset nå! 😉

  9. Jeanita Helen Says:

    Kondollerer med Justin Bobby! Krysser fingrene for at han er kommet til et godt sykehus, og du får se han fort igjen;) hihi

  10. Monica Says:

    Uff, dritt da:( Ekstra kjipt når det er ens egen feil…

  11. ingvild Says:

    skal be litt, jeg:p

  12. Silje Gusfre Says:

    Takk for det søta 😀
    Elkser det store skjærfet selv. Hihi!

    Ha en superfin kveld<3

  13. elin Says:

    må vel be litt for den, da!

  14. Jeanette Says:

    Håper JB’en din blir frisk fort!

  15. Maria Stenersen Says:

    jeg ber for Justin Bobby!

  16. Omana Says:

    Haha huff, het den Justin Bobby? så bra!
    Men RIP 😦 Det er leit!

  17. Jorunn Says:

    Vi får håpe han bare er i koma en bitte liten stund… Han våkner nok opp igjen 😉

  18. Reidun Beate Says:

    Åh huff da. Alle mine tanker går til Justin Bobby!

  19. Siri Says:

    Justin Bobby – du er i tankene mine. Bli frisk snarest mulig?

    Til hvor skal jeg adressere blomstene?

  20. Siri Says:

    Justin Bobby – du er i tankene mine. Bli frisk snarest mulig!

    Til hvor skal jeg adressere blomstene?

  21. Siri Says:

    Haha, jeg klarte trykke ‘send kommentar’-knappen samtidig som jeg fant ut at jeg ville forandre spørsmålstegnet i den andre setningen til et utropstegn.. og sett slikt, dobbelt opp kom kommentaren.

    Og nå har jeg sannelig tre kommentarer på rad. Spam alert! 🙂

  22. Laila Says:

    Det er så trist når dataene ikke vil fungere mer,man blir liksom litt glade i dem(det høres nesten litt ille ut) skjermkortet(hva nå enn det er) på min HP sluttet plutselig å virke! Heldigvis hadde jeg garanti i 3 dager til(flaks?) så den er hos legen å jeg gleder meg som et barn til jeg får den tilbake! Bruker pappa sin gamle gamle pc nå som bruker ett år på å åpne en internett side.. Mindre gøy!

  23. myfifteenminutes Says:

    Finner ikke ord, tenker på deg i den vonde tiden, Camilla ❤

  24. En dør lukkes og en annen åpnes! « Cam101 Says:

    […] noen fantastiske gladnyheter!! Jeg har nemlig endelig fått tilbake macen min! Som noen kanskje har lest så sovnet min kjære Justin Bobby ganske brutalt inn for et par uker siden, og har ligget på […]

Legg igjen en kommentar

