ah ukestart

 

Ah jeg har en forkjærlighet for bilder som ikke har noenting med inlegget å gjøre.

Takk for alle varme tanker og bønner sendt med tanke på min beloved JB. Status update for alle dere interesserte: Diagnosen er god, det ligger ingen feil i hverken hardisk eller noe, alt som skal til er en enkel reinstallering, men det oppstår komplikasjoner under operasjonen. Så han er fremdeles i koma, men vi håper på det beste!

De siste dagene har jeg nesten vært aktiv! Bare nesten selvfølgelig, men det er jo ikke half bad det! På fredag var jeg til og med på joggetur! I repeat joggetur!! Må kanskje presistere at jeg faktisk bare jogget ca 500 meter og jeg ruslet resten av turen.. Men det var herlig vær og jeg er da virkelig ingen joggeperson i utgangspunktet. Konklusjonen er: Jeg er stolt! På lørdag var det bursdagen til chrish med mye taco, mye gin-vitser og mye kos og fun! Jeg erklerer nå meg selv som ubeseiret queen of Buzz. Det er ikke hundre prosent sant, men where’s the fun in that. Og i går tok jeg turen til oslo og dro på fridays med noen av jentene. kos kos kos. uinteressant uinteressant uinteressant. Tror jeg har brukt to timer på å skrive dette innlegget, og jeg har jo faktisk ikke skrevet noenting. Det skakke værra lett. Alle mine fantastiske blogideer ble borte med Justin Bobby og nå sitter jeg her bitte litt som et tomt skall. Jeg hadde forresten tatt utfordringen til Chrish også om å skrive 30 random fakta om deg selv, meen det ble også borte med JB. Kan jo forsåvidt skrive de på nytt da, men meh. ❤ Utsette ❤ Nå gjør jeg meg klar for en ny uke med kjesomheter, men til helgen er det hyttetur! Har ikke råd, men når har det noensinne stoppet meg før? Hmm nå har jeg valget mellom å bruke to timer til på å presse ut fire setninger, eller bare avslutte nå. Gjett hva jeg velger?

11 kommentar to “ah ukestart”

  1. Kristina Says:

    Heheh, du avsluttet nå;P

  2. Jeanette Says:

    Fint bilde 🙂

  3. Karin Says:

    Jeg applauderer joggeturen din!

  4. Regine Says:

    så morsomt du skriver =)
    herlig bilde også! bildet trenger jo ikkje å ha noke med teksten å gjøre!

    jogging e døden, 500m e meir enn nok spørr du meg, synd du har vært flink eg!! Hehe =)

    svar: ja den filmen ekje så bra egentlig.. men det e vel tredje gang eg ser den.

  5. Jorunn Says:

    Jeg klarer ikke jogge… Går heller fort.. Hehe..
    Får håpe JB snart våkner…

  6. Karoline Says:

    Nå som du har blitt så flink og sprek vil du kanskje at vi skal trene isteden for å gå på café i dag eller? 🙂

  7. Karoline Says:

    Bildet er priceless…

  8. Karoline Says:

    For et herlig bilde!

  9. Hilde Says:

    SV: Ja du er meget heldig som slipper unna virus. Huff, hadde jeg ikke vært så treig med å oppgradere nytt virusprogram, så hadde jeg enda hatt den gamle.. Nå ja, shit happends *S*

    Får håpe du får reddet JB da *S*

  10. Maria Stenersen Says:

    åh, da er du like flink som meg til å jogge 😀

  11. Dreo Says:

    Good girl ! 🙂

Legg igjen en kommentar

