Surrehode

I dag har jeg offisielt vært tidenes mest klumsete surrehode! Dagen i seg selv begynte kjempe fint! Jeg våknet med et smil om munnen med tanke på nattens drømmer, som mildt sagt var syke! Jeg skal spare dere for detaljene men kan nevne at de inneholdt brennende hus med -50 grader utenfor, meg i form av Lauren Conrad som sloss mot en kompis som kaster kampestein på meg, aids og kidnapping, hemmelige brev og å bli truffet av lynet. En begivenhetsrik dag med andre ord. Jeg våknet til fuglesang og blå himmel(også kjent som idyll) og var glad og fornøyd med tanken på at i dag skulle jeg gjøre litt husarbeid og tjene litt penger, før jeg skulle møte min nr 1 fan Karoline i Oslo. Alt gikk strålende fint og jeg fikk til og med skvist inn et par runder med mitt nye favorittspill tic-a-tac poker ❤ (Innser nå at jeg bruker fryktelig lang tid på å forklare hvorfor jeg er en klumsete surrehode, sorry tar selvkritikk).

For å komme til saken da så endte jeg selvfølgelig opp med dårlig tid til bussen som jeg alltid gjør. Så jeg skulle bare finne frem noen sko i gangen jeg og løpe ut døra da jeg klarte å velte, og knuse en rødvinsflaske. Jeg vet hva du tenker: Hva faen gjør en rødvinsflaske bortgjemt i en grønn pose med masse annet crap i, stående på et FLISBELAGT gulv midt i gangen?! Det var i hvertfall det jeg lurte på mens jeg bannet for meg selv og så fortvilet på at gulvet, litt fortere enn sakte men sikkert, ble farget rødt rett foran øyene på meg! Needless to say, jeg rakk ikke den bussen. I stedet er jeg nå to rødvinsflekkete håndklær rikere(men de var røde fra før av da, så jeg tenkte at flekkene sikkert ikke syns…) og gangen stinker rødvin. Posen med rødvinen i ble jeg så sint på at jeg rett og slett plasserte den i badekaret, og der står den enda! Den får ikke komme ut igjen før den har bedt om unnskyldning.

Så en halvtime senere da jeg hadde rukket å få dårlig tid til neste buss hadde jeg kommet halveis ned bakken til bussen da jeg merket at mobilen ikke var med. Huzzah ropte jeg mens jeg løp alt jeg kunne opp bakken igjen for å hente den. Med tre minutter til bussen skulle gå stormer jeg ut av huset igjen, denne gangen MED mobilen mens jeg fortvilet angrer på den store posjonen med spæggis jeg hadde fortæret kun 40 minutter tidligere. Da jeg endelig når hovedveien ser jeg bussen komme rullende TO MINUTTER FOR TIDLIG. Så hva annet kan jeg gjøre enn å trosse den stikkende smerten i siden og legge beina på nakken? Jeg rakk faktisk bussen da, men jeg var ingen happy camper der jeg satt godt nedsunket i setet, med et åndedrag som minnet om en kolspasient. Det er sikkert og visst!

Det skal sies at jeg hadde det kjempe koslig på café da! Min fan (ikke venn, fan) var til og med i det spandable hjørnet og tok seg av regningen! Mon tro om min eviglange sutring om null cash kan ha hatt noe med saken å gjøre? None the less tusen takk Karo, du er helten min! ❤ Nå ser jeg frem til en fantastisk hyttetur til helgen! Skal til og med leke familiekameramann og ta med meg videokamera! Det kan bli gøy! Får se hvor PG 13 det blir, så skal du ikke se bort ifra at det dukker opp et par snutter her på bloggen, men jeg gir ingen løfter! Tuddels så lenge!

synderen

Synderen...

12 kommentar to “Surrehode”

  1. Charl8e Says:

    Selvom det virket som du hadde en nokså surrete morgen, virker det som dagen endte godt likkavel. Det var godt å høre. 😉

    Kos deg på hyttetur når den tid kommer! Det blir sikkert kjempe fint, med litt avbrekk fra hverdagen!

  2. Karoline Says:

    Nr. 1 fan ❤

    Det var faktisk super kos i går, selv om jeg gikk glipp av ti minutter av charter feber :S til gjengjeld var Paradise Hotel fantastisk, så det gikk greit 🙂

    Hyttetur ❤ Gleder meg til filming av usminkede jenter på jentetur!

  3. Maren G. Says:

    Det her var artig lesning!

  4. Siri Says:

    Haha!

    Godt å se at det ikke bare jeg som har slike dager.. 🙂

  5. Kristina Says:

    oiii 😛 haha ler! jeg er også ett surrehode til tider!

  6. Monica Says:

    Ufff så stress.. heheh

  7. Åshild Says:

    Uæh… er like surrete selv så kjenner meg igjen 😛

  8. Maria Stenersen Says:

    kjipt med den rødvinsflasken da!

  9. elin Says:

    Hahaha, må være utrolig kjipt å miste rødvinflasken for så tørke opp alt og igjen glemme mobilen. Da tror jeg at jeg hadde vært rimelig sur senere

  10. Jeanette Says:

    Off, kjedelig å miste rødvinflasken og så glemme mobilen!

  11. Jeanette Says:

    miste = knuse 😛 HEhe

  12. Jorunn Says:

    Høres ut som en meget hektisk morgen… Men morsom for oss andre som sitter å humrer litt for oss selv mens vi leser.. Hehe.. 😉

Legg igjen en kommentar

