Svada

Dette er egentlig bare en sjapp oppdatering skrevet i paradise hotel reklamepausene! I morgen drar jeg til Norefjell for å friske opp mine ikke eksisterende skiing skillz så da blir det ikke noe helgeblogging denne uken heller. Er på nippet til å kalle det en trend. Nå ser jeg bare frem til en helg med kortspill, bomser og presidenter, latterkramper, null teknologi og kvalitetstid med ti av de herligste jentene jeg noengang kommer til å kjenne! Å si jeg gleder meg ville vært en underdrivelse.  Ellers så hadde jeg egentlig tenkt meg på åpent hus på NKF i dag men kom meg aldri så langt. Nå er det virkelig ikke lenge til jeg må bestemme meg for hva jeg skal bedrive tiden min med til neste år. Som tidenes største selverklerte vinglepetter så sliter jeg mildt sagt med dette. Jeg er frem og tilbake annenhverdag. I det ene øyeblikket skal jeg til trondheim å studere psykologi, i det neste skal jeg være i oslo og studere grafisk design. Ender sikkert med å dra til trondheim for å studere grafisk design. Kompromiss ❤ Æsj jeg blir kvalm bare av å tenke på at jeg snart må bestemme meg.  Nei huff nå blir det bare surr! Jeg sier bare ha en fin helg, og kanskje jeg tar utfordringen jeg enda ikke har svart på i morgen før jeg drar! Vi får se! Da gjenstår det bare å forlate dere med et bilde fra forrige hyttetur, og en ørliten konkurranse:

Hvor mange jenter kan man stappe inn i en bil + baggasje for å så kjøre avgårde?

Premien er sjansen til å slå (og dokumentere) antallet. Ikke noe juksing fra tavlebloggere som allerede vet svaret!

10 kommentar to “Svada”

  1. Charl8e Says:

    God tur! 😉 Regner med at vi får et referat når du er tilbake.
    Skiing er ikke noe å spøke med 😛

    Man klarer å dytte inn stort sett alt inn i en bil… mEn fem jenter i hver bil, og masse bagasje går så bra 😉

  2. Regine Says:

    Høres kos ut, håper du får ei kjempefin helg på Nordefjell!! 🙂
    nei det e ikkje lett å bestemme seg for ka ein skal velge å studere, du kan no søke på begge plasser vel?Eller har du komt inn og så må du velge kem du skal gå på? Lykke til ihvertfall!! 🙂

  3. Jeanette Says:

    God tur 😀

  4. Maria Stenersen Says:

    kos deg, god tur 😀

  5. Kristina Says:

    haha ler, genialt bilde ;P GOD TUR!

  6. Ella Says:

    Så ut som om det var syv i den bilen, hmm 😛 God tur!

  7. Jorunn Says:

    Kose deg på tur… 🙂

  8. overland Says:

    god tur 😀 artig bilde!

  9. Karoline Says:

    Herlig bilde!

  10. Jas Says:

    Synes også det er vanskelig å få bestemt meg for hva jeg vil studere etter videregående. Heldigvis har jeg litt tid igjen til å bestemme meg 😛

Legg igjen en kommentar

