Elsk, menneske, elsk!

landskap1

Nå har jeg nettop kommet hjem fra tur som best kan beskrives som et type triatlon.Det begynte som vanlig gåtur, så gikk det over til skøyteløp og til slutt endte jeg vel opp med noe som mest ligner på svømming/gjørmebad! Naturen har nemlig ikke fått med seg at det er vår overalt så den har visst bestemt seg for å dele opp skogen i årstider. Asfalten var sommer, skogen var vinter og kyststien var gjørmevår! Men, men det er da i det minste en start. Været var nydelig og derav humøret på topp så det var en herlig tur! Jeg tok med meg kompaktkamera i tilfelle jeg skulle finne noen fine bildeobjekter og jeg fant maange! Så nå skal jeg tilbake i morgen med det bra kamera å prøve å få tatt noen fine bilder. Håper bare været blir like bra!

bud

flott med slike fantastiske oppmuntrende ord langs hele stien..
Elsk, menneske, elsk. For livet er en flyktig gave.

Noe jeg syns er veldig morsomt er hvordan folk finner fram til bloggen min. Det er alltid veldig gøy å se hva slags søkeord som dukker opp. Men jeg må inrømme når jeg leser om hva folk søker på for å komme frem til andre blogger blir jeg litt skuffet over mine. Hvor er alle de perverse mannfolka? Det er ingen som søker på big tits naughty school girl skank ass slut og finner frem til bloggen min. Det er for dårlig! Jeg føler bloggen trenger litt mer eksentriske besøkende! Forhåpentligivs får jeg fler av dem nå frem over! Et veldig vanlig søkeord for å komme frem til siden min derimot er ordet «Blue». Hele 43 mennesker har funnet bloggen min ved å søke på det (og siden jeg ikke har overveldene mange lesere er det ganske mye!). Og da kan ikke jeg annet enn å lure på: Hvorfor i allverden søker folk på Blue? Hva er det man leter etter da liksom? Hva er det man håper å finne? Så til alle dere som leser dette fordi de søkte på blue, here’s a hot tip: Prøv å være LITT mer spesifik i hva du søker etter. Andre populære søk er «badekaret lekker» «antrekk begravelse» «badekaret lekker blogg» og «Livet er ikke for amatører»

Hva er det rareste noen har søkt på for å komme til din blogg?

sany0317a
Tror eieren av denne bilen er glad det er vår snart. Får håpe han ikke glemte noe viktig i bilen

Follow Cam101

21 kommentar to “Elsk, menneske, elsk!”

  1. Karoline Says:

    Jeg søkte på ordet blue fordi du ba meg om det, så tror du kan utelukke meg fra de 43 😀

    Jeg vil å gå tur, heldiggris!

    SV: Men fant du den ved å søke på blue? Jeg trodde du prøvde men ikke fant den jeg?

  2. Akick Says:

    Sv:Haha, kunne ikke vært mer enig i utsagnet ditt!

  3. Caroline Says:

    Haha, det er blant annet noen som har søkt på «Prikkete underbukser» – og funnet frem til bloggen min! Kjempemorsomt å se på alle de merkelige søkeordene 🙂

  4. Jas Says:

    Været har vært utrolig bra her også idag! Håper det fortsetter 🙂

  5. Vutarie Says:

    «dde det fine vi hadd sammen chords» og «gyngestol korssting». hadde flere rare før tho 😛
    og så fint med sånne lapper på turveien 😀 aw.

  6. Maria Stenersen Says:

    «tenke sjæl», «sjekkereplikker og «the hooka freak» er det over 40 personer på hver, som har søkt på og kommet frem til min blogg med :p haha..

  7. Ella Says:

    Jeg vet ikke hvordan man kan sjekke det!:0 How to?!:P

  8. Odd Bjarne Says:

    «Jentenavn som etternavn har lilla» er den som skiller seg litt ut i mengden av fall out boy søkeord, horder av er kanskje riktig ord.

  9. Monica Says:

    Ingen har søkt på noe rart for å komme på bloggen min… Det mest rare er «ta bilde av mat».. og det er jo ikke rart en gang.. 😛

  10. Jorunn Says:

    Ja det er morsomt å se hva folk har søkt på…
    Lo litt da jeg så noen hadde søkt; Aksel Lund Svindal kjæreste og kommet inn via det. Haha! Det er funny!

  11. Siri Says:

    Haha, folk finner bare frem til meg ved å søke etter hun glamourdama Silje Winther. Hvordan de derimot klare trykke inn på bloggen min som ganske tydelig heter SIRI er en annen sak.

    Ellers har jeg fått ett treff på «min første gang» (ew), «pia haraldsen brunette» (ja, ikke sant?), «isete bilruter» (meiks sens) og «jamie+chiligryte» (jeg er jamie olivers alterego). Kjedelige greier.

    Og sånne beskjeder på random, gudsforlatte steder er koz. Spesielt små dikt eller oppmuntrende ord. Når jeg blir eldre og snillere skal jeg begynne legge igjen glade fraser hvor enn jeg går. Kanskje. Tviler litt på at jeg blir snillere.. men men, ingen er perfekte. Kan trøste meg med at jeg blir eldre. Eh, nei. Faen :S

  12. Caroline Says:

    Sv. haha, jeg antar altså at du ikke trykket på linken? 🙂

  13. ingunn Says:

    vet ikke hvordan man finner ut hva folk søker på jeg.. =/

  14. Charl8e Says:

    Folk hos meg har søkt på mylife innlegg, New York..

    Stakkars mann, den som eier den bilen. Og det er jo greit at det begynner å tine, men jeg tror vel at den snøen kommer til å bli værende der ganske så lenge. Den snøen som ligger igjen nå er rimelig hard! 😛

    Ser ut til at du har hatt en kjempe fin tur… så, hvor mange får man pressa inn i en bil?

  15. Dreo Says:

    Det vet jeg ikke, jeg har aldri sett etter 🙂

    Herlige bilder ! Jeg vil ha vår og sommer nå !

  16. Guro Says:

    Sv: Haha, ja :p Det hadde vel egentlig passet utrolig bra, så kunne han lurt på om jeg var saklig eller ironisk. Bare synd jeg ikke hadde tid i går :p

  17. bjørg kristin Says:

    haha, morsomt bilde, glad det ikke er min bil ja! 🙂

  18. Regine Says:

    heheh,
    eg har aldri sjekka ut ka folk søker på for å komme til bloggen min..
    korleis gjør eg det ? :O

  19. elin Says:

    Haha, hvordan ser du hvordan de søker deg opp xD? Deilig med en årstidforandringtur da 😀 iallefall når det er så fint vær 🙂

  20. Jeanette Says:

    Hehe, den bilen så kald ut 😛

  21. Vilde Says:

    Hahaha, se for deg eiern av bilen skulle kjøre til jobb da… x’D

Legg igjen en kommentar

