En dør lukkes og en annen åpnes!

Dette er egentlig bare et superraskt innlegg for å dele noen fantastiske gladnyheter!! Jeg har nemlig endelig fått tilbake macen min! Som noen kanskje har lest så sovnet min kjære Justin Bobby ganske brutalt inn for et par uker siden, og har ligget på sykehuset. Vel, nå er han endelig utskrevet, og har kommet heim te mor! Men helt ærlig er gode gamle JB blitt såppas lobotomert nå at han kan vel ikke i all oppriktighet kalles Justin Bobby lenger. Han har blitt både større og raskere og da er det jo bare rett og rimlig at han får et navn som står i stil. Så da er det med tungt sinn jeg sier hadet til JB og med lykke i hjertet jeg ønsker velkommen til min nye baby; MacGyver! Måtte vi ha et langt og lykkelig liv sammen.

For altfor, altfor lenge siden ble jeg utfordret av Chrish til å skrive 30 random fakta om meg selv. Jeg hadde egentlig fullført disse faktaene da JB tok kvelden, og da var det rett og slett litt for smertefullt å skrive de på nytt. Men da passer det jo fint til annledningen å skrive de på nytt nå sammen med MacGyver. So here it goes. Kan ikke garantere at det er verdt å lese så fortsett på eget ansvar.

1. Da jeg var liten klarte jeg nesten å henge meg selv da jeg hoppet fra at huskestativ og hang fast i halskjedet mitt.
2. Jeg har ikke spesielt god hukommelse, men jeg er utrolig god på å huske små detaljer som folk kanskje har nevnt i samtaler eller lignende. Unødvendig fakta altså.
3. Jeg elsker å knekke ledd. Det folk reagerer mest på er kanskje når jeg knekker knærne mine. Det lager en høy og ekkel lyd.
4. Jeg er en veldig lukket person, det er ytterst få personer som virkelig kjenner meg.
5. Den viktigste kvaliteten jeg ser etter i andre mennesker er ærlighet.
6. Jeg stoler så og si ikke på noen.
7. Jeg elsker å planlegge, men hater å utføre planene mine.
8. Jeg er en optimist, men skeptisk av natur! (går det ann?)
9. Jeg er en veldig beskymret person. Jeg beskymrer meg alltid for et eller annet. Det er egentlig veldig slitsomt, men kan være veldig praktisk å!
10. Jeg gir et elendig førsteintrykk.
11. Jeg elsker å lage mat.
12. Men jeg hater å bake.
13. Jeg er livredd for å bli voksen.
14. Jeg har edderkoppfobi. Klarer ikke se eller høre om edderkopper, ikke på tv en gang.
15. Jeg er en vinglepetter av dimensjoner. Vet aldri hva jeg vil.
16. Jeg elsker å starte på nye prosjekter, er ikke alltid like flink til å fullføre.
17. Jeg er overbevist om at barnehagen var høydepunktet i livet mitt. (ikke at det er ille nå eller jeg tror det er all downhill fra nå av, det  var bare så fantastisk flott i barnehagen!)
18. Jeg er veldig (over)beskyttende ovenfor vennene mine.
19. Jeg elsker å gå på kafé! det lengste jeg har sittet på en kafe tror jeg var syv timer og da er jeg ganske sikker på at vi ble kastet ut.
20. Jeg snakker ofte til meg selv.
21. Jeg nynner konstant på ett eller annet for meg selv.
22. Humor er det jeg syns er mest attraktivt i gutter.
23. Jeg aner ikke hvor jeg vil være om hverken 5 eller 10 år.
24. Jeg er livredd for å gjøre feil.
25. Jeg planlegger ofte ting jeg skal gjøre med folk en god stund før jeg lar de få vite om det. Hvis planen ikke går igjennom blir jeg irritert.
26. Jeg klarer ikke å være langsint, men jeg kan være lang-likegyldig (hvis det gir noen mening?)
27. Det skal ikke mye til for å såre meg, men det skal veldig mye til før jeg inrømmer å ha blitt såret.
28. Vennene mine betyr alt for meg.
29. Jeg tåler ikke høye eller skarpe lyder. Det inkluderer ballonger (som kan sprekke), fyrverkeri og bjeffende hunder.
30. Jeg elsker brett og kortspill!

Godt og blandet altså! Hmm jeg tror det er meningen med slike utfordringssaker å utfordre tre nye, så da utfordrer jeg:

Theresa (så du kan slutte med blogpausen din)
Christine (så du kan slutte med blogpausen din), og
Siri (for jeg tror du kan ha mye interessant å skrive! :D)

Det her ble visst ikke så superraskt likevel. Typisk!

PS: Jeg glemte å nevne at jeg fikk ønske mitt!! I går var det noen som fant bloggen min ved å søke på «Norske jenter viser alt på cam» SCORE! ❤

Follow Cam101

5 kommentar to “En dør lukkes og en annen åpnes!”

  1. Jeanita Helen Says:

    Herlig innlegg;)
    Må si jeg er enig i at ærlighet er den beste egenskapen man kan finne i en annen person;) Så det er da trist at du ikke stoler på noen:/
    Men men..God helg da!:)

  2. murus Says:

    hmm… så det var ikke så kult da vi skøyt sånne «pop-pistoler» rett bak deg på nyttårsaften? =)

    SV: haha jeg hater deg!

  3. by Helene Says:

    Sv: Takk takk 🙂

  4. elin Says:

    Gratulerer med å ha fått tilbake dataen din xD

  5. Hilde J Says:

    Grattis med MacGyver! Alltids deilig med ny pc, hvis man får reddet alt fra det gamle. Er også ganske kjipt at man må laste inn alt av programvare omigjen.. Bleah! But hey, man overlever jo 😉 *S*

    SV: Kaka var god den. En cm bit metter en hel uke… Vel… nesten da.

Legg igjen en kommentar

