Blog Every Day April

Jeg som flere andre har tenkt til å prøve meg på BEDA, altså Blog Every Day April! Som enkelt og greit går ut på å blogge hver eneste dag ut hele april! Dette tror jeg faktisk kan bli en kjempe utfordring, hvertfall for meg som er en stødig gjennomsnitlig 4 ganger i uken blogger, og jeg helgeblogger aldri. Men hvor kjedelig blir ikke hverdagen om man ikke ufordrer seg selv i ny og ne? Jeg oppfordrer alle andre bloggere til å bli med på utfordringen, selv om det kanskje blir en bitte litt sen start. Dere kan lese mer om prosjektet her. Er du som meg, og ser for deg å bli sittende foran pcen å vri deg i smerte over å ikke klare å finne noenting å blogge om kan du lese noen gode tips fra BEDA skaperen selv her. og for å bevise hvor comitted jeg er:

I commit to this idea and am determined to create something EVERY DAY in April, including weekends. Every day, I will find something to say. I embrace the reality that there is always something to talk about, if you are willing to take the time to look for it.

I, Camilla E promise to blog every day in April.

Da var det gjort, ingen vei tilbake nå. På en helt annen note så har jeg som sagt fått meg et nytt leketøy, nemlig MACgyver, men det innebærer også at over 70% av all musikken min er tapt. Så da trenger jeg deres hjelp!
Jeg trenger anbefalinger av fantastiske artister og album!
Gjerne skriv masse og utfyllende, jeg elsker musikk og trenger masse masse masse av det. 😀 Go Go Go Go!

Follow Cam101

9 kommentar to “Blog Every Day April”

  1. Ella Says:

    Så flink du er, som skal blogge hver dag! Blir spennende å se!:D

  2. Vilde Says:

    Det er vanskelig uten å vite hvilken musikk du hører på!
    Nevnte noen artister jeg hører på for tiden i bloggen:-)

    Tusen takk for gratulasjon:D

  3. Bdicte Says:

    Åh, jeg fant ikke ut om det prosjektet før jeg så det her, så litt sent, damn. Har blogga alle dagene unntatt den første, da.

  4. Siri Says:

    Nå har jeg endelig svart på den utfordringen din fra i går. «Endelig» lizm. Som om det tok meg evigheter 😀

    Bruker du Spotify? Jeg kunne delt spillelisten min med deg der, selv om jeg begynner bli passe lei den nå. I det siste har jeg funnet ‘ny’ musikk hos nrk-p3s spillelister (http://nrkp3.no/spillelister/). Luk ut lumske artister som U2, Beyoncé og Aleksander Rybak og det er faktisk en del tøff musikk å finne der.

  5. Maria Stenersen Says:

    Red hot chili peppers er knall! 🙂

  6. Chrish Says:

    Jeg kan prøve å blogge hver dag fra nå? Er det godkjent?

  7. heddz Says:

    råfin header!

  8. Vutarie Says:

    jeg tror det kan bli en kjempeutfordring for meg også, ettersom jeg er en stødig blogge 1-2 ganger i uken-blogger. jaja, det årner seg

  9. Stuff å sånn « oddbjarne.wordpress.com Says:

    […] meg her, og BEDA meg der. Keen på å lese om BEDA? Stikk innom cam101´s innlegg om akkurat dette, HER. Tror nok ikke at jeg kommer til å fullføre dette, nå er jeg vi jo allerede langt ut i april […]

Legg igjen en kommentar

