April er målsettingsmåneden.

Ny dag, nytt blogginnlegg! Sålangt går jo BEDA helt strålende. Det faktum at vi bare er fire dager inn i april velger jeg å se bort i fra. Jeg har funnet en ny yndlingsside nemlig Fmylife.com! En hel side dedikert til folk som har et suckiere liv enn meg? Ja takk! Apropo takk, takk for alle musikkforslag fortsett gjerne med dem! Det er vanskelig å forklare musikksmaken min for jeg hører på så utrolig mye forskjellig! Men har du et favoritt band eller artist som har et helt genialt album som du føler alle burde vite om så give me a shout out så skal jeg høre!

Jeg har også lært av Ellen Degeneres at man må sette seg mål her i livet. Ellen sa hun skulle få George Clooney til å komme på The Ellen Degeneres Show. Og hun klarte det. Ellen sa hun skulle komme seg på forsiden av O magazine. Og hun klarte det. Man må sette seg mål folkens, så her er mitt. Som dere få faste blogleserne mine vet har jeg ikke klart å ha en fast jobb siden i sommer. Og jeg har friår. Det har blitt ett litt for fritt år for min del med bare småoppdrag innimellom som eneste intektkilde. Men nå er tørkeperioden over og jeg har bestemt meg for at innen 15 april har jeg fått meg jobb. Enkelt og greit. Hvorfor 15 april sier du? Fordi det er også innen den tid jeg skal ha bestemt meg for hvor jeg skal studere til neste år. To fluer i en smekk altså. En dato mindre å huske(selv om jeg egentlig er fantastisk flink med datoer). Nå må dere ikke få intrykk av jeg er en slapp dass som ikke har sendt ut en eneste jobbsøknad i hele år. Herredude jeg har sendt så mange søknader at jeg kunne skrevet dem i søvne nå, jeg har vært på flere intervjuer men innen 15 april skal jeg ha fått jobb. Bare vent å se.

I dag har jeg også skaffet meg Flickr account, trykk på Flickr logoen til høyre hvis du vil ta en titt på bildene mine. Legg meg gjerne til hvis du også har Flickr account. Og når du først er i gang så følg meg på twitter å legg meg til på bloglovin også! Så får du Camilla overload! Her er et av bildene jeg tok på turen min på torsdag:

paaskeliljer

fugl

gjess

gaas

Follow Cam101

19 kommentar to “April er målsettingsmåneden.”

  1. Vutarie Says:

    jeg synes også BEDA går overraskende bra, yay! og lykke til med jobbsøkingen! jeg holder også på med det, men det er vanskeliiig. ohwellz

  2. Camilla Says:

    Så fine bilder 🙂

  3. Bdicte Says:

    Jaa, fmylife er eid.

  4. Emma Says:

    takk:)
    sjekk ut Tamarama med sunday morning og everything to me. fine altså!

  5. Chrish Says:

    Eagles of Death Metal! 😀

    Og det skrives Flickr.. :p

    jeg skrev det riktig første gangen smartass, obviously a typo!

  6. kari Says:

    takk..ble veldig fornøyd selv også:D

  7. Åshild Says:

    Lykke til med jobb og slik! Fine bilder du tar 🙂

  8. ingunn Says:

    viktig å sette seg mål, blir mye lettere å oppnå di 🙂 nydelige vårbilder

  9. Ella Says:

    Kjempefine bilder, spesielt det nederste!!

  10. Jorunn Says:

    Flott… Gå for det… Man må bare ha troen på seg selv 😉

  11. Caroline Says:

    Utrolig fine bilder! 🙂

  12. elin Says:

    Ønsker jeg var like smart som du og bestemte meg for en dato jeg skal få meg jobb. Men neh, jeg orker ikke, haha xD
    fine bilder!

  13. Regine Says:

    herlige bilder, vår, ah!! 🙂
    håper du får ein kjempefin påske!

  14. mskjelbred Says:

    Ikke noe er så oppmuntrende som Fmylife! 😀

  15. Jeanette Says:

    Fine bilder 🙂

  16. Vilde Says:

    Åh, så fiine bilder!

  17. Jas Says:

    Fmylife får meg alltid i godt humør, om jeg er sur en dag 😛

  18. Kristin Says:

    Fine bilder! Digget det med blomstene 🙂

  19. Siri Says:

    Huff, jeg har kastet bort aaaaltfor mange timer på fmylife de siste dagene. Og den oppdateres jo så ofte også. Hyl!

    Vakkert portrettbilde av anden på slutten der. Litt mørkt og mystisk. Jeg foreslår at det ene navnet hans blir Guttorm. Ballen er nå i din banehalvdel.

    (Kan noen vennligst be meg slutte med alle de fæle metaforene? SRSLY!)

Legg igjen en kommentar

