Litt hytteidyll

Et lite stykke Norge. Småkleint utdrag fra en ellers lang film. Legger ut roadtrippen opp til hytta senere, den fortjener sin egen post!

I dag har jeg feiret min far med kake til frokost, verdens største middag, og kake til dessert, etterfulgt av kake. I morgen skal jeg spise litt kake. Ellers så fungerer huset mitt nå som et hotell for russegutter som «jobber» på van. Når jeg sier jobber mener jeg kaster snøballer på hverandre. Det får være nok oppdatering for i dag, det kommer jo tross alt en i morgen å! Hurra for BEDA!

Follow Cam101

10 kommentar to “Litt hytteidyll”

  1. Charl8e Says:

    Kake livet altså! 😉
    Det kan kanskje bli litt mye kake i lengden?

  2. kari Says:

    Ja det var det også:) Veldig kos.
    Du skal i påsken da?

  3. Chrish Says:

    Jeg ble nesten litt bekjymret over at du ikke skulle holde deg til den nye BEDA trenden din. Klokken ble mye men ingen blogginnlegg fra Camilla :s

    SV: I knooow, det tok en evighet å laste opp filmen så jeg bare hjelp panick nå er klokken snart tolv altså! BUT i did it 😀

  4. ingunn Says:

    hytteturer er så kos!

  5. Vilde Says:

    Såg kjempekoselig ut!:-)

  6. elin Says:

    kjempe fin film 🙂 nå vil jeg på hytta x)

  7. Caroline Says:

    Ser skikkelig koselig ut! 😀

  8. Jeanette Says:

    Koselig film 🙂

  9. margrete Says:

    kake på senga er ikke hver dag 😛

  10. Dreo Says:

    Haha ! Jeg elsker busen til vennina di ! Simply love it 😀

Legg igjen en kommentar

