Busy mandag

I dag rekker jeg egentlig ikke å blogge fordi jeg plutselig fikk mrg noe tilsvarende et liv. Hvem hadde trodd det? Men trofast til BEDA slenger jeg ut et lyninnlegg fra telefon. I dag har jeg kost meg i solen med gode venner oh nå er det klart for paradise hotel og singstar. Sorry for crappy oppdatering men det er faktisk umulig å skrive på iphone

5 kommentar to “Busy mandag”

  1. Vutarie Says:

    men credz for å blogge uansett! yay

  2. Karoline Says:

    Takk for at du endelig har forstått min sykdom «kjedsomhet på jobben» og gjort noe for å hjelpe meg! Liker BEDA, I must say 😀
    Love you da ❤

  3. Charl8e Says:

    Er du fornøyd med Iphonen din? 😉

    Singstar er artig, og paradise hotel er kjipt ;-P

  4. Charl8e Says:

    Sv: Okey, jeg tror vel heller jeg også hadde blitt litt SMÅRAR med Iphone. Den er sikkert kjempe bra, men jeg tror fremdeles det hadde blitt for mye! :s

    😉

    God påsk!

  5. Charl8e Says:

    Sv: jeg skal ta bilder av kattungene når dem blir litt større. Nå er dem bare bitt små! 😉 Tenk deg 4 stk smååå 😀 Nusselig!

Legg igjen en kommentar

