Selvkritikk og selvhjelp!

Jeg må bare igjen få unnskylde for helt elendig dårlig oppdatering i går! Men det har seg slik at jeg var ikke hjemme før på natten, og uten data ble jeg rett og slett tvunget til å skrive på iPhone. Men så har det seg slik at jeg faktisk har inngått en avtale om å fullføre Blog Every Day April, og jeg er da a man of my word! Dog skulle jeg skrevet noe mer enn det jeg skrev hadde det fysisk tatt meg to timer. Det er virkelig ikke mulig å skrive på iPhone, og jeg skjønner ikke hvordan dere iPhone eiere gjør det! Men for all del, all credz til dere! Jeg er nok bare en lesser man. Anyhow over til noe mye mer interessant, meg!

I dag tidlig våknet jeg glad og fornøyd til følelsen av kaldsvette og en tørste større enn Lindsay Lohan sin. Nei nå lyver jeg faktisk for dere. Jeg var hverken glad og fornøyd og kl 4 på natten tells ikke som i dag tidlig. Dessuten var min tørste for drikke man blir hydrert og ikke dehydrert av. Etter å ha skarvet meg opp trappen og nesten besvimt et par ganger fikk jeg meg endelig et glass vann (eller hvis vi først er på ærlighetens sti så var det et glass saft) da jeg plutselig kjenner jeg blir overvåket. Viser seg at vi har litt av en vaktkatte i heimen. En ubruklig vaktkatte da for den gjorde ikke annet enn å stirre stygt på meg. Tviler på at det funker på eventuelle tyver, med mindre det er noen veldig samvittighetsfulle tyver. Nei nå prater jeg bare piss her. Skyld på sygdommen!

Anyways så har det seg slik at grunnet min situasjon (<3) så er jeg litt muggen og furt også driver jeg å leser på alle blogger i hele verden, hvor mye alle gleder seg til sommeren! Og det gjør jo jeg å, men den kommer jo ikke noe fortere ved å glede seg til den hele tiden. Det er jo bare selvtortur. Så jeg har kommet frem til en liste av ting man IKKE gleder seg til med sommeren:

– Insektene.
Med en gang dette forfrossede landet begynner å tine så dukker insektene opp. Edderkopper, maur, veps, bier, fluer og mygg. ANNOYING.

– Våryrheten
Ikke nødvendigvis et problem med mindre du blir utsatt for de sleske, svette klåfingra mannfolka som har vært i hi hele vinteren.

– Bælfeite mannfolk i bar overkropp
DO NOT WANT

For vamt.
Har aldri vært et problem for meg, men hører om folk som plages av dette. Freaks.

– Det er lyst ute.
Dette er det man går å gleder seg mest til gjennom hele vinteren, at det endelig skal bli lyst ute. MEN man tenker ikke over de stakarene som kanskje må legge seg tidlig, de har en lang dag foran seg. Også går de for å legge seg da, klokken 9, også er det fremdeles lyst ute? Det er ikke så greit nei.

Oki, greit jeg kom ikke på fler. Nå håper jeg vi alle kan late som vi gruer oss til sommeren, så slipper vi å lengte sånn. I mellomtiden skal jeg bli frisk og i godt humør og alt vil bli riktig i verden igjen. Huzzah.

Follow Cam101

7 kommentar to “Selvkritikk og selvhjelp!”

  1. Omana Says:

    Hahaha jeg kan holde ut hva som helst bare det er sommer! 😀

  2. elin Says:

    eneste jeg gruer meg til til sommeren er å ikke få sove på grunn av lyset xD

  3. Jeanette Says:

    Det jeg gruer meg til når det gjelder sommeren er veps, mygg og ederkopper! Hater det!

  4. Sandra Says:

    Bar mage funker kun på gutter med flat mage :- D

  5. Maria Says:

    jeg gleder meg til sommeren! *plage plage* 😛

  6. margrete Says:

    Er anyway blitt ukas ord? :p

  7. kari Says:

    endelig fungerer det igjen i hvertfall:D

Legg igjen en kommentar

