Få svar fra en Guru.

Dag 8 inn i BEDA og jeg skal inrømme det begynner å bli vanskeligere å finne på ikke-fullstendig-uinteressante-ting å skrive om. Men jeg har ingen planer om å gi opp med det første. Så annse dette som en advarsel at kvaliteten på innhold muligens vil synke litt. Men det er prisen en må betale for slik aktiv blogging rett og slett. Bare se på en del av de aller største bloggerne som apparantly har et ansvar ovenfor sine lesere, og dermed må blogge minst en gang om dagen. Da blir det mange FLM innlegg da. Frokost-lunsj-middag altså. Men jeg skal spare dere for bilder av mine matvaner i hvertfall et par år til!

Det er dog ikke noe nevnverdig spennende som foregår i livet mitt for tiden, det er utrolig deilig med påskeferie. Ikke fordi jeg endelig får fri (pøh) men fordi alle andre får det, ergo de har tid til å leke med meg! Pluss at jeg har fått en herlig tendens til å henge med veldig mange nye folk jeg ikke kjenner så godt fra før av i feriene! Og det liker vi! og det har til og med vært fint vær i det siste!

Solskinnsvær
Dette bilde stjal jeg fra Odd Bjarne. Spurte ikke om lov en gang. Fysj av meg.

Nå har det seg slik at med tanke på BEDA, og med tanke på at jeg har veldig mange blogginlegg igjen å skrive denne måneden så lurte jeg på om jeg skulle henge meg på denne trenden hvor jeg ber dere stille meg spørsmål. Men jeg har egentlig kommet til den konklusjon at jeg tviler på hvor mange spørsmål jeg ville fått. Men samtidig, det skader jo ikke å prøve. Men fordi jeg har såppas selvinnsikt at jeg innser at det er begrenset hvor interessant spørsmål og svar angående meg er, utvider jeg til spør meg om alt mellom himmel og jord. Lurer du på hvorfor pingviner ikke kan fly? Spør! Lurer du på hvorfor folk mener at julenissen ikke fins, når han alltid spiser opp grøten du setter ut til han hver jul? Spør! Lurer du på hvor pen du er fra en skala fra 1-10? Spør! Og skulle du i mot alle odds lure på noe angående meg å så spør gjerne om det å. Jeg lover å svare alle seriøse og useriøse spørgesmål med kjærlighet og omtanke! Jeg kan derimot ikke garantere at svarene vil godkjennes i eventuelle akademiske kretser, men det er fordi akademikere er dumme og trangsynte. Rett og slett.

Så hva lurer du på? Ingen spørsmål er for drøye, latterlige eller usaklige. Noen er kanskje for dumme, men jeg lover å svare på de å.

Dersom jeg ikke får noen spørsmål later jeg som ingenting og vil dersom saken skulle bli tatt opp hevde at jeg ikke aner hva folk snakker om. Bare så det er sagt. Men jeg syns dere skal stille spørsmål!

Follow Cam101

15 kommentar to “Få svar fra en Guru.”

  1. Rebekka-Jennie Says:

    Hva liker du å lese om på andre sine blogger?

  2. Jeanette Says:

    Har du et drømmeyrke? Hvilken sjokolade er den beste? 😉

    Sv: Den pakken med brikke til skoen og sånn greie til å feste under i-poden koster 249. Tror de har den på de fleste sportsbutikker:) Er en fordel å ha nike sko med hull under sålen til den brikken, hvis ikke må du finne en annen måte å feste den på..

  3. Vutarie Says:

    hvorfor hører alle middelaldrene mennesker på P4?
    og tror du «gjett lyden» er akkurat nå? (den på P4 altså)

  4. Caroline Says:

    God påske til deg og! 🙂

  5. Jas Says:

    Hva har kyllinger og påskeegg med påsken å gjøre? Sånn egentlig?

  6. kari Says:

    Australia er helt fantastisk. Nettopp kommet på DVD så bare å leie i vei:D

  7. Monica Says:

    Haha, jeg liker skrivemåten din. 🙂

    Hvor tror du baby-duene er? 😛

    Hva liker du best ved blogging?

    Hva hadde du gjort om du var den siste personen på jorden?

  8. Odd Bjarne Says:

    Fusjameg. Helt uakseptabelt. Tyv. Ja, tyv er du! Men skal la det gå for denne gangen da. Siden du ellers er en ytterst likandes person. Yeah right! Neida. 😉

    Takk for krediteringen 🙂 Spørsmål ja. Det får vi ta en annen dag. Kommer ikke på noe jeg ikke kan noen ting om for øyeblikket. Så da slapp du heldig unna for denne gang.

  9. Odd Bjarne Says:

    Dobbeltpost. Vet det er fyfy i forumverden. Men håper du ikke dreper meg sideways av den grunn. Sorry. Men hvordan den 3(?)timer lange kaffedaten din igår? 🙂

  10. Charl8e Says:

    Sv: Nei, det er ikke så ille.. Men jeg tenker mer på slik som kjøper/får mobil uten hemninger. Det skjer hvert halvår! 😛 Jeg syns det er litt drastisk! Men egentlig kunne jeg ikke brydd meg mindre!! 😉

    Hvor lenge har du blogget? Alltid blogget på wordpress eller i noen andre? Hvorfor wordpress?
    Hund eller katt? Sol eller regn? Fjellet eller syden? Påske eller jul?

  11. Kristina Says:

    1. Hvorfor blogger du?
    2. Hvilkne blogger leser du?
    3. Beskriv deg selv med tre ord.
    4. Hva vill du gjøre før du dør?

  12. Jorunn Says:

    Hvorfor har alle tingene fått de navnene de har? Stekepanne feks. Hvorfor stekepanne!
    Hvorfor er jeg så himla blå under øynene? (vet ikke om jeg vil vite sannheten om dette)

  13. karianne m Says:

    nydelig header 🙂

  14. Cecilie Says:

    Hihi, så morsomt du skriver!

    1) Leser du mange blogger, eller konsentrerer du deg mest om å få skrevet din egen blogg?
    2) Liker du outfitbilder, eller syns du det er kjedelig? (Jeg ELSKER det, *ler*)
    3) Grandiosa med eller uten paprika. (I know – stuuuupid! Men noe skal man da spørre om?)

    SVAR: Ja, jeg er forsåvidt enig med deg; man kan da kjøpe lykke for penger. Men ikke veldig dyp, langvarig lykke, tror jeg. Kjøpegleden forsvinner jo etterhvert… Det er liksom slik at grunnleggende trygghet og glede må være på plass først. Eller? Men hallo! Jeg blir superglad av å kjøpe ting! *ler*

  15. Cecilie Says:

    Hvor gammel er du, forresten?

Legg igjen en kommentar

