Q #3 ego-trip

Siden jeg faktisk fikk noen spørsmål angående meg, OG jeg lovte å svare på alle spørsmål så får jeg vel bare gjøre det da. Men det må nevnes at dere er litt rare som får muligheten til å spørre en allvitende Guru hva som helst i hele verden, GRATIS og så velger dere å stille spørsmål om meg. Jaja you live, you learn.

Hvor gammel er du?

Jeg er 19 år 10 måneder og 19 dager. Sånn ca.

Hva er drømmeyrket ditt?

Drømmeyrket mitt er å være assistent for (kjendis)bestevenninnen min. Få latterlig mye betalt, for litt enkel organisering av livet hennes som jeg basically gjør fra før av uansett. Og hun kan ikke kjefte på meg, for da kjefter jeg tilbake og hun kan ikke gi meg sparken for da vil jeg ikke være venn med henne lenger. Og jeg er en alt for kul venn til å mistes. Så nå venter jeg bare på at hun skal bli rik og berømt..

Hvilken sjokolade er den beste?

Stratos

Hva liker du best med blogging?

Hmm det jeg liker best med blogging er at det er noe å bruke tiden min på. Også liker jeg veldig godt å kunne rable ned noe bullshit av og til, og nå som jeg ikke lenger har Norskfag til å gjøre det i så får man ty til internett. Og jeg er liksom ikke en dagbok kinda girl.

Hva hadde du gjort om du var den siste personen på jorden?

hmm den her måtte jeg faktisk tenke litt over. Vel for det første hadde jeg spist latterlig mengder med mat. Hvis jeg er den siste personen på jorda kan jeg garantere deg at jeg skal være feit! Og så måtte jeg laget meg et par fantasivenner så jeg ikke hadde blitt så ensom.  Trond, Kjell, Egon, Noah, Maybritt og Mildrid. Noah er kjærsten min og vi er veldig lykkelige. Han er så flink til å lytte! Så måtte jeg jo egentlig blitt bonde da når jeg tenker over det. Hvis ikke sulter jeg jo ihjel. Så da ville jeg lest et par bøker om bondefaget, stjålet (dog det kan vel egentlig ikke kalles stjeling når eiern er dæv) en traktor og satt i gang. Også ville jeg blogget masse om livet mitt, men blitt skikkelig trist og skuffa over hvor få kommentarer jeg får.

Hvor lenge har du blogget?

Siden 21 desember 2008. Sånn offisielt. Men jeg har småblogget litt på noen felles blogger og sånn før det. Også var jeg en ivrig blogger da jeg var rundt 12 og det ikke egentlig het blogging. Good times.

Alltid blogget på wordpress eller i noen andre? Hvorfor wordpress?

Tja jeg har vært innom blogspot, prøvde meg et halvt sekund på blogg.no men valgte til slutt å ende på wordpress. Jeg føler at wordpress er et mye kraftigere «verktøy» enn de andre bloggplatformene, og jeg liker mer her rett og slætt.

Hvilke blogger leser du? Leser du mange blogger, eller konsentrerer du deg mest om å få skrevet din egen blogg?

Jeg leser veldig mange blogger egentlig men topp tre er vel Linnéa, NAS og Lisa faktisk. Tror jeg. Men det er masse andre gode blogger jeg følger med på også. Jeg hadde aldri fått inspirasjon nok til å skrive min egen blogg om jeg ikke hadde lest mange andre så ja.

Beskriv deg selv med tre ord?

1. Jeg
2. Vil
3. Ikke.

Hva vil du gjøre før du dør?

Jeg har store planer om å skrive meg en bucket list faktisk! Men optimisten i meg utsetter det liksom hele tiden. Standard get married, have kids, get rich or die trying osv. Jeg vil hoppe i fallskjerm. Ha en nærdøden opplevelse. Nei jeg vet ikke helt jeg, vinne nobelprisen, evt lotto. Tror jeg skal komme tilbake til denne faktisk, kan få sitt eget innlegg senere den.

Grandiosa med eller uten paprika?

Med. Uten er det jo ingenting igjen! Ost på papp?! æsj.

Hund eller katt?

Katt! (de bråker ikke sånn)

Sol eller regn?

Kommer ann på humøret. Jeg elsker sommerregn.

Fjellet eller syden?

Syden.

Påske eller Jul?

Masse gaver eller candy ass. Gaver vel. En tur til Sverige kan jeg ta meg nårsomhelst.

Det var faktisk alt dere lurte på. Det var jo ikke veldige vanskelige spørsmål, ble ikke noe «Sannhetens øyeblikk» moments det her, men det er jo greit! Jeg lyver litt da, fikk også et spørsmål om hva jeg liker å lese på andre blogger men det hadde jeg allerede tenkt å vie et helt  innlegg til så jeg drøyern litt til. I morgen blir det sinnsykt fascinerende innlegg om hva jeg har brukt uken min på! Jeg har nemlig hatt et slikt et liv nesten. Bare nesten da. Så det blir fest. Til den tid kjøss klapp og klem!

Follow Cam101

10 kommentar to “Q #3 ego-trip”

  1. Karoline Says:

    Likte beskrivelsen av deg! Haha

  2. Kristina Says:

    JEG VILL IKKE ;P hahah du altså! ler..

  3. Charl8e Says:

    Sv: Ja, det er ille når ho ble så dårlig som ho ble. :s Det ødela egentlig dagen min også, siden jeg var altfor tidlig hjemme… og ikke noe å finne på resten av kvelden. Det var kjjipt!!

    Katter (Me love) og jeg er helt enig det der med grandisen… det må være paprika ellers så er det jo ingen vits i å spise den. Helt pappsmak!

    Har du hatt en fin påske?

  4. Ella Says:

    Den assistentjobben hadde sikkert vært gøy, hehe!

  5. kari Says:

    Ikke bli nonne da søta.. Drømmemannen er der ute, og jeg velger og ikke tro på sånne artikler…

  6. anna Says:

    Jeg lurte litt på hvordan du fant den bloggen min så fort, hjelpes. internett skremmer meg, haha.

    Men åh, jeg elsker det «hvis du var siste person igjen på jorda»-spørsmålet. jeg skulle også gått bananas og spist meg ihjel. og vært skikkelig ekkel, og bada i alle badebassengene, gått rundt naken, bodd i det fineste huset.. har ikke sertifikat men dævendøtte jeg skulle kjørt bil!!

    når blir neste spørsmålsrunde, så jeg får sjangsen til å sende inn småekle spørsmål? :))))))))))))

  7. MADELEINE Says:

    sv: Tusen takk for det sweety! 🙂 Ha en fin påske!

  8. Vilde Says:

    Artig å lese!:-)

  9. Sandra Says:

    Morsomt! 🙂

  10. Maria Stenersen Says:

    Grandiosa med paprika er jo fælt! :-O

Legg igjen en kommentar

