Bare en sånn dag.

Da var spørsmåsrundene ferdig altså. Merker jeg kommer til å savne det litt. Var så greit å ha noe konkret å skrive om i hvert inlegg. Etter å ha gjort dette så gleder jeg meg så sinnsykt til jeg får barn! Hvordan i allverden kom du fram til denne konklusjonen spør du deg selv kanskje. Jo, de kommer nemlig til å bli så sinnsykt vranglærte. Sånn som sånne ekstremt wierdo freakshow home schooled kids. Bare at jeg kommer ikke til å lære barna mine om jesus, men heller om det som detter inn i hodet mitt det øyeblikket de spør. Stakars lærere sier bare jeg, som må rette opp alle mine år med å ha lært dem alt feil. Men det er jo en ganske fin filosofi da, har du ikke svaret, så finn på et! Gjør i hvertfall hverdagen min mye mer spennende. Jaja over til noe annet.

I dag er jeg bare skikkelig furt. Furt og lei og sliten og trøtt. Og Furt. Tror den underliggende årsaken (se der fikk jeg bruk for nyere historie begrepene mine også! Og folk sier skolegang ikke er godt for noe) er at jeg hadde en forferdelig lite koselig drøm i natt. Jeg husker ikke helt detaljene, bare at ting var veldig usikkert og uhyggelig. Er det fler enn meg som kan våkne opp skikkelig påvirket av drømmene sine? Sånn som i dag så drømte jeg at en person var skikkelig drittsekk mot meg, og da våknet jeg opp og var sur på denne personen! Flaks personen ikke var i nærheten for det kunne nok endt med en pute i ansiktet. Nåja.

I dag har jeg ikke lyst til å gjøre annet enn å ligge i sengen å spise sjokolade, se på House og å lese Postsecrets. Men jeg skal på Akefest minus akingen hos min gode venninne Ida som er hjemme på ferie fra Danmark! Men det tror jeg faktisk blir kjempe koslig, mulig mitt humør letter et hakk eller to. Kanskje til og med tre. Men la oss ikke være for optimistiske. Ellers så lovte jeg i går, i et øyeblikk av midlertidig galskap tror jeg at jeg skulle skrive et ufattelig fascinerende innlegg om hva jeg har brukt uken min på. Men så innså jeg at jeg har jo ikke brukt uken min på noe ufattelig fascinerende, så nå er jeg liksom litt stuck. Jeg står mellom å fortelle dere om min ikke spesielt fascinerende uke, lyve å finne på en fantastiske fascinerende uke så dere i det minste blir underholdt, eller en fin mellomting. Det siste kalles å «pynte på sannheten» har jeg hørt. Og jeg går for dør nr 3 tror jeg.

Mandag På mandag tror jeg, jeg ble kidnappet av aliens, eventuelt utviklet en personlighet til eller så var jeg del av et hemmelig vitenskapelig forsøk. Jeg kan i hvertfall ikke huske noenting av mandagen, som er litt skummelt.
Tirsdag På tirsdag fikk jeg en spontan telefon fra Hanne som sa noe ala
«Hei og hopp
Min kjære rosenknopp
Jeg kommer og plukker deg opp
Så stå fort opp
Ikke stopp
Klikk»
Sånn ca hvertfall. Så hentet hun meg i sin leiebil og vi dro til Sandvika for litt utepilsing på Egon. Minus pilsen sånn egentlig. Vent litt, jeg tror forresten dette var på mandagen. Men nå har jeg jo allerede kommet opp med så mange fine alternativer for hva jeg ellers muligens kan ha brukt mandagen min på, og jeg vil jo ikke fjerne de.. Jaja etter ute»pilsen» satt vi oss ved lagunen (se her pynter jeg, det var egentlig elven) og bare koste oss i solsteiken et par timer. Det var nok minst 35 grader (eller 15). Så, etter å ha kjøpt med oss et par kasser pils dro vi hjem til prebs og koste oss et par timer til i solen, før vi forflyttet oss innendørs. En særdeles koselig kveld.

Egentlig innså jeg nå, at jeg egentlig ikke er så fan av «dette er uka mi» type blogging. Og selv om jeg er en mester på å bryte mine egne regler, så tenker jeg, jeg får ta meg selv litt i nakken og skjerpe meg. Så da er dere heldig å får vite TO dager av uken min i detalj, mens resten kan egentlig bare oppsummeres som middag, fylla, middag, fylla, kakaokos og spillkveld. Sånn ca. Og i morgen er det bowling tid. Litt random innlegg men sånn blir det når jeg er i litt random humør. En dårlig drøm, og hele dagen er litt opp og ned. Huff av megen. Jes jes, nei nei, jo jo. æsj. I morgen blir en bedre bloggdag. Promise.

9 kommentar to “Bare en sånn dag.”

  1. Magnus Says:

    Ja, jeg syns jeg fikk dratt god nytta av den dagen. Litt synd at jeg ikke klarer å gjenoppta bragden.

  2. elin Says:

    haha, går fra spørsmålsrunde til snakk om barn xD Herlig!

  3. Irlin Says:

    Bra blogg! Likte den godt!
    Gjerne ta turen innom hos meg også en gang eller to, så kanskje vi blogges 🙂 http://irlin.net
    Ha en fin siste dag av påska!

  4. Sabita Says:

    Mye artig du skriver i bloggen din ;D

  5. Jeanette Says:

    Håper du koste

  6. Jeanette Says:

    Håper du koste deg på akefest * 🙂

  7. Maria Stenersen Says:

    postsecrets er så kos!:)

  8. Caroline Says:

    Gode svar på spørsmålsrunden din 🙂

  9. Charl8e Says:

    Den furtheten hadde jeg besøk av flere dager i påska. Jeg var så innmari deppa, og alt var bare fiasko. Uansett. Kanskje derfor jeg var ille mye alene ?? :s Hvertfall det var drit kjedelig.

Legg igjen en kommentar

