Bowling For Soup

bowling

Eller for heder og ære. En av de to.

I dag har jeg, dersom det skulle være noen tvil, vært å bowlet. Ah det fun. Hvem skulle tro jeg var slikt et naturtalent? Klarte å få en hel strike på tre runder, og hvertfall to spare. Vurderer å lage en karriere ut av det, men tenker det kanskje er litt urettferdig mot andre som ikke har slikt rå talent som jeg har. Man må jo bruke sine evner til godt, ikke ondskap.

Anyhow annet enn å sucke i bowling, så har jeg gjort noe et hvert menneske er nødt til å gjøre i løpet av livet sitt. «Face your fears.» Så nå kan jeg krysse det av Bucket listen min (som jeg enda ikke har skrevet).. I dag har jeg nemlig delt baksete med en edderkopp! Er det en ting i verden jeg er virkelig livredd for, så er det edderkopper. Det startet med at jeg oppdagen bastarden da jeg nesten satt meg på den, før jeg skrikende og smålig spastisk kaster meg ut av bilen til 5 sett forundrede blikk. Hanne tar på seg oppgaven å kvitte seg med dritten, men sleipe jævler som de er så kom den seg unna. Så da var det jo ikke annet å gjøre enn å ta seg en kjøretur, vel vitende om at lille petter edderkopp kan komme klatrende opp min hatt når som helst. Det var skummelt, men jeg klarte det og boy oh boy så stolt jeg er. Jeg kan nå dø lykkelig.

PS. Jeg hadde forresten en skikkelig forstyrrende i drøm i dag å. Den vil jeg ikke snakke om en gang, for den er så skremmende. MEN den ivolverte et the hills spill som ikke var så alt for ille! Tenkte det var et hot tip til alle spillutviklere der ute! (og dere er det nok mange av)

19 kommentar to “Bowling For Soup”

  1. Caroline Says:

    SV: Å, jeg tok ikke bilde av Flodhesten 😦

  2. Vilde Says:

    Merkelig hvor syke drømmer man kan ha i blandt! 😛

  3. Charl8e Says:

    Jeg er ikke fult så god i bowling egentlig. En grunn til at jeg ikke syns det er allverdens interessant. 🙂 Men det skal sies at jeg er best når det gjelder, men kanskje ikke med bowling sko og bowling kula. 🙂

    Sv: Fotballen blir digg. 🙂 Jeg gleder meg vannvittig!
    Er du ikke interessert i fotball?

  4. Ann Mari Says:

    Så gøy, elsker bowling :- ) spilte aktivt før – men talentet dro på ferie gitt!

  5. Ida Says:

    Sv: haha 😀

    > Bowling er gøy! Det gjorde jeg og i påska 😀

  6. Adenike Esther Says:

    så fin layout på bloggen din!

  7. Lise Says:

    sv. Jeg vil det selv jeg 😀

  8. Mia Says:

    Edderkopper er skumle!
    SV: hehe, skulle sjekke saldoen min også 😉

  9. Karoline Says:

    Jeg vil også spille bowling!

  10. Ida Sanden Says:

    Haha, bowling er gøy 🙂

  11. Hanne Sofie Says:

    så fin blogg du har! 🙂

  12. Jeanette Says:

    Huff, jeg blir så sint hver gang jeg bowler (og taper), så jeg har sluttet med det, hehe!

  13. Vutarie Says:

    du er modig 😀

  14. glamaniac Says:

    Oh! Jeg hadde absolutt IKKE satt meg inn i den bilden igjen før jeg hadde visst at edderkoppjævelen var enten most eller knipsa ut og blitt skvist av en forbipasserende eller no. Edderkopper er verdens styggeste kryp og vi hadde FINT klart oss uten!

  15. Hilde J Says:

    Mente bilen selvsagt. Tror ferien har herpa grammatikken min..

  16. Cecilie Says:

    Haha, jeg er HÅPLØS i bowling! Jeg har kastet kulen bakover istedenfor framover TO ganger. Pinlig, men mest morsomt. Man må jo kunne le av seg selv når man er SÅ tåpelig… Ler nå også jeg 😉

    SVAR: Ja, det VAR en herlig tur! Er så godt når solen skinner…. Idag har jeg faktisk vært på årets første båttur! Det var helt herlig! 😀

  17. irene Says:

    takk for kommentaren! 🙂

    fin blogg du har, har lest litt nedover her og du er flink til å skrive! 😀 bowling er gøy ^^

  18. elin Says:

    bowling er så gøy 😀 men ikke i lengden og jeg suger xD

  19. Sandra Says:

    Sikker på du klarer deg greit bra i bowling :- )
    Digger headeren din!

Legg igjen en kommentar

