C’est La Vie! og regler er til for å brytes!

Da var alle søknader sendt, alle beslutninger tatt og all vei tilbake borte. Mer eller mindre i allefall. Så nå får det bare gå som det går. Det får rett og slett bare ordne seg fint av seg selv, har jeg bestemt! Det gjør jo alltid det for alle andre mennesker, som ikke tenker igjennom alle beslutninger de må ta så mange ganger at man ender opp med blodskutte øyne og røyk osende ut av ørene. Så da får det fanden meg gjøre det for meg også. Det ordner seg for snille jenter gjør det ikke? Doh.

Neimen helt sæggiøst så har jeg tenkt litt, og jeg har kommet frem til den konklusjonen at jeg er alt for lovlydig! Jeg venter på grønt lys før jeg krysser gaten, jeg skulker ikke skolen (det kommer kanskje av at jeg ikke går på skole da, men detaljer..), jeg ler forsåvidt av gamle damer som faller på isen, men det er ikke ulovlig! Så da er det rett og slett på tide å løsne litt på snippen (tihi dirrty) og jeg innfører herved «Operasjon: Regler er til for å brytes» Eller O:RETFÅB om du vil. Jeg oppfordrer alle andre til å bryte litt regler her og der, og selvfølgelig komme med bilde/video bevis*. Dagens regelbrudd er et ganske grovt et, but here it goes:

iik

Nemlig «Du skal aldri mikse rød og rosa» Vel FUCK styringsmaktene og FUCK samfunnet sier jeg. Snakk om å make a statement!

Hvilke regler skal du bryte?

* dersom du skulle begå større lovbrudd ville jeg kanskje fraråde deg fra å dokumentere dette.

PS: Jeg har forresten også funnet ut hva jeg skal bli når jeg blir stor i dag. Nemlig en omvendt vekkerklokke. Jeg vet ikke hvorfor, men hver gang jeg tar kontakt med noen litt ut over kvelden må de plutselig «legge seg». Slår aldri feil. Jeg må ha en veldig søvndyssende effekt på folk! Kan ikke skjønne hvorfor, jeg liker da å se på meg selv som en relativt underholdende person. Nuvel, får gjøre meg en karriere av det akkurat som alle andre påskrytte talenter!

Follow Cam101

18 kommentar to “C’est La Vie! og regler er til for å brytes!”

  1. Adenike Esther Says:

    bli med på konkurransen da vel!
    så kanskje den blir din:)

  2. Ida Says:

    Jaa, soving gjør alt bedre!

    Kjempemorsomt innlegg! Bra skrevet. Jeg brøt regelen om ikke å spise den usunne frokostblandingen i uka nå nettopp!

  3. Caroline Says:

    Hva har du søkt? 😀

  4. Sunniva Says:

    Haha, flott innlegg!
    Jeg brøt nettopp en regel, ingen sjokolade før middag.
    ta den samfunn! haha.

    Nei, men det er godt å bryte litt regler iblandt, men man må finne en mellom ting, å skulke skolen er ikke allverden, + det går utover deg selv, men av en eller annen grunn er dette en regel som er veldig vanskelig og følge for min del. tihi,

  5. myfifteenminutes Says:

    Haha, sæggiøst, risky fargevalg, men synes du kler det 😉

  6. Charl8e Says:

    Før syns jeg rosa og rødt var forjævelig. Nå går det sånn smålig greit! 🙂

    Jeg har faktisk ikke brytet noen regler i dag, ihvertfall som jeg vet om.
    Jeg har tenkt til å heve et kjøpsaktak.. etter jobbidag!! 😉

  7. Cecilie Says:

    Å, jeg syns det var et kult bilde! Avogtil er det kult å mikse «feil» farger. You did it! 😉

    SVAR: Tusen takk, så kjekt du likte antrekket! 😀

    Ha en fiiiin dag!

    Forresten, jeg hater å bryte regler. Regler er til for å holdes! RETFÅH! *ler*

  8. Karoline Says:

    Jeg tok banen med utgått månedskort i går og i dag! Tok forresten trikken i går også.. Crazyy

  9. Kristina Says:

    REgles er til for å brytes ja ;D

  10. margrete Says:

    hmm… jeg kjørte 90 i 60 sona..`? ;p

  11. ingunn Says:

    det ordner seg for snille jenter! soving må til, vekkerklokka kan dø. mismatch er livet. nesten

  12. Anne Says:

    Hehe, gæærent, rødt og rosa :p Jeg bryter lover og regler ved å jogge en tur, for så å spise sjokolade

  13. linda-mari Says:

    Jeg kjører for fort:p

  14. Ida Sanden Says:

    Haha, så genialt. Sånn «vekkerklokke» vil jeg ha 🙂

  15. Vutarie Says:

    oooh sånne valg er tøft. det er forøvrig ingen vei tilbake for meg heller i dag, nå MÅ jeg ha et friår. miiip

    og pass på så ikke motepolitiet kommer og tar deg 8) (nå skrev jeg faktisk egentlig POTEpolitiet. det hørtes jo ut som et riktig koselig politi, egentlig)

  16. irene Says:

    hahaha, morsomt! 😀
    jeg har ikke brutt noen regler (som jeg vet om) i dag ^^

  17. Regler er til for å brytes; Dag 2. « Cam101 Says:

    […] er til for å brytes; Dag 2. By Cam For et par dager siden skrev jeg et innlegg hvor jeg oppfordret alle til å bryte et par regler nå og da. Vel i dag har jeg gjort det igjen. I […]

  18. Den perfekte leilighet = starten på det perfekte liv. « Cam101 Says:

    […] over alle slemme ting jeg har gjort i livet og så make a mens. Skrive en offentlig beklagelse til motepolitiet og så gå ned på alle fire for å plante en ny blomsterhage? Neppe. Så da satser jeg heller på […]

Legg igjen en kommentar

