15 april! En viktig dag på så mange nivåer.

Da er jeg halveis igjennom BEDA. Snaps, brownie points og klapp på skuldern til meg som er flink å fullfører det jeg begynner på! Det er litt morsomt hvordan folk blir små irritert hvis jeg plutselig en halvtime før midnatt kommer på at jeg ikke har fått blogget, og kaster meg over nærmeste data for å få rablet ned noe. De skjønner ikke at det kan være så viktig å blogge hver dag i April. Og til alle dere, og alle andre for den saks skyld vil jeg si det er ikke det. Det er ikke som om livet mitt er avhengig av at jeg får skrevet ned et par avsnitt hver dag. Men når man først har gått inn for noe, når jeg har sagt at denne måneden her, kun denne måneden her så skal jeg blogge hver dag, da ser jeg ingen grunn til å ikke leve opp til det. Det er ikke akkurat som det tar så fryktelig mye tid og krefter. Det hender hvis jeg er veldig opptatt at jeg bare legger ut et bilde, også redigerer jeg teksten inn senere når jeg får tid. Poenget er at det tar minimalt lite energi og krefter å fullføre dette prosjektet her, så da ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det. Det føles faktisk gansk fint å ha et prosjekt som jeg er dedikert til, enda det er et lite prosjekt! Så nå som jeg er halvveis oppfordrer jeg alle andre til å også prøve seg. Det har ikke noe å si om du ikke har blogget hver dag frem til nå, eller at du allerede har prøvd men klarte ikke fullføre. Prøv på nytt! I morgen er en ny dag, og en ny start. Til dere som har fulgt med på BEDA til nå, gratulerer dere er halvveis! Til dere som nettop har oppdaget prosjektet og vil bli med, Gratulerer med å ha startet på Half Of BEDA!

Ellers så er 15 april siste frist for søking av skole. Og for dere som lurte så har jeg søkt Grafisk Design på NKF i Trondheim og i Oslo, og er det jeg satser på å komme inn på. Ellers så har jeg også søkt en del andre utdanninger gjennom samordna, blant annet psykologi og lærerutdanning (faktisk).

Hjelpes dette var et fryktelig seriøst innlegg til meg å være! Føler jeg må kompansere med et latterlig useriøst et i morgen. Fader nå har jeg nok tråkket i grøten igjen gitt. Når man sier sånn så skjer det jo aldri, det er en jinxing som aldri slår feil. Ja ja vi får se, i morgen er en ny dag 😉

Også ignorerer jeg det siste jeg også skulle ha opnådd innen 15 april. Ladida.

Vil du bli med på BEDA fra nå av? Kom igjen, det er fun, fun fun. Og vi trenger flere norske BEDA deltagere.

PS. Er det flaut at jeg er støl etter bowlingen… for to dager siden…? I think yes.
Follow Cam101

26 kommentar to “15 april! En viktig dag på så mange nivåer.”

  1. Vutarie Says:

    GRATULERER til deg også! og jeg også føler meg veldig dedikert til oppgaven, selv de dagene man rabler ned noe en halvtime før midnatt, haha. det er jo litt gøy, da 😀

    (og var det america’s sweethearts du tenkte på, kanskje?)

  2. Sunniva Says:

    Lillgutt som plutselig ble jente er en kattunge hehe 🙂

    Jeg skal søke det samme, er dritt at jeg må vente i to år pga alt annet jeg må gå og ta. Grafisk design er en stor lidenskap!
    Håper du kommer inn av hele mitt hjerte, da er du heldig.
    og så kan du jo gi meg noen tips her og der, tehe .

    Ha en fin kveld videre Cam ❤

  3. marnaa Says:

    sv: haha 😀

  4. anna Says:

    takk for fin kommentar! jeg synes den ga masse mening 😀

    ooh, grafisk design. det tror jeg faktisk hadde passet deg ypperlig, photoshopskillz! men alvorlig. krysser fingrene for at du kommer inn på førstevalget!

    blogge hver dag i april.. hmm.. kanskje.. men nå er jo halve april gått.. 😦

  5. Karoline Says:

    Hvem er det du prøver å lure Camilla? Blogg er livet ditt 😉
    Og bloggen din er livet mitt 🙂

  6. Caroline Says:

    Grafisk design høres gøy ut!

  7. margrete Says:

    grafisk design blir spennende:)

  8. elin Says:

    I think yes tooooo, mohahaha!

    jeg er så lei grafisk design, ER SÅ LEI!

  9. Kristin Says:

    Jeg har også søkt grafisk design på NKF, bare i stavanger da 🙂

  10. Vilde Says:

    Blogger jo hver dag fra før jeg så.. 😀

  11. Vilde Says:

    SV: Tusen takk:D
    Hehe, det var ikke ment helt seriøst å være kjempefrekk da! Det var fordi hun sa at måtte være så bestemt osv, nesten så de blir litt småfrekk.. Men selvsikker må jeg være da!

  12. Odd Bjarne Says:

    ja, det ER flaut å være støl to dager etter en bowlingrunde. Kanskje en dag på spa burde hjelpe på?
    Men okei, synes at denne BEDA saken er litt, ok. Så jeg skal slenge meg på festen resten av måneden, for din skyld vel og merke..så du føler at du kanskje er en liten, nei huuge trendsetter 🙂

  13. irene Says:

    beda hørtes interessant ut, men jeg klarer ikke å rable ned noe daglig, haha :´D
    grafisk design blir nok gøy! 😀

    svar: haha, epleslang var en god idè! jeg får se om jeg får gjort det når sesongen kommer ^^

  14. Mari Says:

    du var utrolig pen! 🙂

  15. Monica Yvonne Says:

    Haha, jeg bruker også å bli støl etter bowling :$
    Men det er så morsomt 🙂

  16. Cecilie Says:

    Hihi, så flink du er! Og tja, å være støl etter bowling er vel ikke så rart – det er jo sikkert litt utrente muskler isving når man gjør noe man ikke gjør så ofte?

    SVAR: Tusen takk for søte, søte ord! Og ja, jeg må si jeg skifter mening ang retfåb: Is/snop før middag spiser jeg nesten hver dag! *ler*

  17. Cecilie Says:

    Forresten, grafisk design høres kjempegøy ut. Tror jeg kunne passet til noe slikt!

  18. MaylinnBjaa Says:

    Kjempe fin header 🙂

  19. Ida Says:

    Skal du slutte å blogge?! Det synes ikke jeg ! *gliiis*
    hva er BEDA? Haha..

  20. Christina Says:

    sv: Hehe, det er kjedelig ja. Men så deilig det er etterpå!

  21. Hanne Sofie Says:

    jeg har ikke fått det med meg, men tenker kanskje at BEDA er blog every day in april eller noe?

    anyways. kanskje jeg henger meg på 🙂

  22. Jeanette Says:

    Gratulerer! Det skjer dessverre ikke nok ting i livet mitt til at jeg kan blogge hver dag. Hva som skjedde i går på paradise er mystisk nok ikke kvalifisert som interessant…

  23. Vilde Says:

    SV: Enig! Jeg hater ikke henne da.. Men hun har en stygg oppførsel:P

  24. Jorunn Says:

    Hehe.. Halvveis ja.. Spennende…
    Jeg har vært litt fraværende dessverre… Det har med søkingen å gjøre, og jobben jeg har… Så da har blogging kommet langt ned på listen min…
    Men jeg henger med her enda…

  25. Sandra Says:

    Det kommer bilder fra kjendisfesten :- )
    Ellers vil jeg bare si lykke til med , liksom, å få svar på skolesøknaden 🙂

  26. Dreo Says:

    … Det er værre med meg som ble støl etter baseball i gymmen 😀

Legg igjen en kommentar

