Regler er til for å brytes; Dag 2.

For et par dager siden skrev jeg et innlegg hvor jeg oppfordret alle til å bryte et par regler nå og da. Vel i dag har jeg gjort det igjen. I dag har jeg nemlig vært på blomsterslang. Ja jeg er faktisk så kul. Det har seg slik at jeg var på tur for å plukke blomster i dag, og som vi alle vet så finnes jo alle de kule blomstene på feil side av gjerdet. Vanligvis ville jeg sukket og tenkt, «Ja, ja disse hestehovene er vel like fine de» mens jeg inni meg hadde visst at dette ikke var sant. Så klart er ikke hestehovene like fine som blåveis og hvitveis. Hestehover er grøfteblomst! Det vet alle. Så denne gangen tenkte jeg, hvorfor ikke være litt vågal? Jeg har jo tross alt oppfordret alle dere til å være det, hva slags hykler ville jeg vært om jeg backet ut selv? Så jeg tok steget, hoppet over gjerdet, og landet mitt i en mauertue… Er det dette man kaller fail? Jeg endte opp med noen flotte blomster da, så alt i alt var det vellykket. Hvis man ser bort i fra at jeg fikk bank av maur.

Så nå er jeg en hardbanka kriminell. Se opp Dunder-Karlsson og Blom, dere har konkurranse. Grunnen til at jeg nå er nybakt kriminell er fordi jeg skal i bursdag i dag, men har ingen penger til gave. I det siste har jeg brukt såppas mye penger, og jeg skylder så mye her og der at per dags dato har jeg ikke råd til gave. Så da får man ta fantasien til bruk. Jeg har vært ute å plukket blomster, og jeg har bakt kake. Så får vi håpe bursdagsbarna ikke blir for skuffet 😉 Jeg tror jeg kommer til å bli en ypperlig student neste år. Nå må jeg løpe for jeg har dårlig tid. Fortsett å bryte regler folkens, man må utfordre seg selv litt nå og da!

Follow Cam101

20 kommentar to “Regler er til for å brytes; Dag 2.”

  1. MADELEINE Says:

    sv: Hehe, ja ikke sant! Skulle bare ønske den motivasjonen varte evig :p Beklager sent svar! Ha en god natt!

  2. Reidun Beate Says:

    Hehe. Så «flink» du har vært. 😛 Jeg blir alltid glad for blomster og kake, så det er en veldig fin gave. 🙂 Synes jeg. 🙂

    Skal prøve å få brutt noen regler jeg også. Hehe.

  3. Sandra Says:

    Hehe, noen må jo plukke blomster uten lov også :b Fine var de i allefall 🙂

  4. A n n e t t Says:

    Haha, så søtt innlegg. Og for en fantastisk fin header du har! 😀

  5. Hanne Says:

    Oh no, you didn`t .Damn it, you cra-azy woman.

  6. Hanne Sofie Says:

    badgirl ass. vårblomster er fint.

  7. irene Says:

    HAHAHAHAHA
    «Så jeg tok steget, hoppet over gjerdet, og landet mitt i en mauertue…»
    jeg flirer noe sykt her! :´D hahaha 😀

  8. ingunn Says:

    blomster er til for å plukkes. blomsterslang!

  9. Monica Yvonne Says:

    SV: Er forståelig det, serien er jo bedre enn bøkene, og det er mye morsomere å se det og høre det 🙂

    Blomsterslang faktisk, da blir det epleslang til sommeren da eller? Nam 🙂

  10. Ida Sanden Says:

    Haha, så gøy !

  11. Cecilie Says:

    Åh, så fiiiine blomster! Jeg ville blitt veldig glad om jeg hadde bursdag og noen kom med søte, håndplukkede blomster OG kake til meg! Så bursdagsbarna BØR bli fornøyd 😉

  12. Marlene Says:

    Ja, det er det!

    Hehe, så flink du var da. Fine blomster 😉

  13. Jeanette Says:

    Badass!

  14. Kristina Says:

    hahah ler meg ihjel! 😀 Din lille badass princess!
    Blomsterslang er RÅTT!

  15. Odd Bjarne Says:

    Oh my gad! at du tør. synes nesten at du burde melde deg inn til onkel blå. Men jeg vil også ut å gå tur! 🙂

  16. Caroline Says:

    SV: Jeg vet, Disney er best!

  17. Hanne Says:

    Blomstene var utrolig søte:)

  18. linda-mari Says:

    Så fine blomster:)

  19. Karoline Says:

    Blomsterbuketten ❤ Beste gave ever! Skikkelig «fine» etter en runde i veska di 😉 Haha

  20. Den perfekte leilighet = starten på det perfekte liv. « Cam101 Says:

    […] Skrive en offentlig beklagelse til motepolitiet og så gå ned på alle fire for å plante en ny blomsterhage? Neppe. Så da satser jeg heller på kollektiv kryssing av fingre, armer, ben og det som verre er […]

Legg igjen en kommentar

