Pensjonist i en alder av 19 (og tre kvart)?

Et stykke kraftig redigert bilde. Photoshop ❤

Ok, klokken er 11.27 når jeg skriver dette, og jeg må forte meg å skrive dagens bloggpost innen midnatt. Jeg er dødtrøtt og jeg er ganske sikker på at noen har stukket en nål/kniv inn i hjernen min, og så vridd en skrue inn i kneet mitt. Det kjennes i hvertfall slik ut. I dag har jeg gått tur igjen. Det er skummelt hvor mange ganger jeg har skrevet det på bloggen nå, jeg føler meg som  en pensjonist. Men i dag hadde jeg i det minste selskap. Ikke at det gjør meg mindre pensjonist, for jeg har hørt gamle mennesker reiser i flokk.

Har jeg opplevd noe den solfylte søndagen? Klart jeg har! Jeg har sett årets første nudist (et sikkert vårtegn!), har innsett at jeg helt klart skal slutte å bruke sminke for jeg ER så naturlig vakker som pappa har sagt i alle år, og dette er heldigvis foreviget av tre kameraer. Å lykke. (for de der ute som har problemer med å forstå ironi, dessverre er det en god del av dere, forrige setning var et prakt eksempel. Les, lær, bruk). Nevnte jeg at det var 3 stk speilreflekskameraer? Dobbelt lykke. Jeg har gjort kommunen en tjeneste ved å få isen testet(Nei den er ikke sikker, skiltet hadde rett), jeg har lært flust av nye måter kaniner kan ta selvmord på (og som mamma så fint sa, «hvorfor kjøpte du ikke den litt før, nå har jo kaninen allerede dævva» hvorpå jeg måtte minne henne på at det faktisk var en bok om kanin SELVMORD, og hun responderte med at ja, men vi kunne jo latt henne lese den. Vi var så glad i den kaninen altså) , og jeg har blitt frastjålet bussetet mitt av en middelaldrene mann(skam). Som en relativt dreven busstager er jeg ganske sær på bussrutinene mine og at en mann på rundt 40 snubba meg for det bussetet jeg hadde pekt meg ut, rett og slett fordi han var raskere enn meg… det er ikke akseptabelt. Jeg tar selvkritikk, og skal skaffe meg spissere albuer. Jaja med andre ord har jeg hatt en relativt normal søndag. Jeg har fremdeles vondt i hodet, kneet værker og Ole Lukkøyet banker på døra, og vil ikke gå enda jeg har sagt at jeg er opptatt. Påtrengende kar. Anyways, dere få ha en fin kveld videre også fortsetter jeg å rable ned random uforståelige setninger i morgen også. That’s what i do 🙂

Joda, isen er fremdeles trygg. Isfisking it is.

Godt å vite at nudister også er rasister: Muslimer ingen adgang.

12 kommentar to “Pensjonist i en alder av 19 (og tre kvart)?”

  1. Odd Bjarne Says:

    En god latter forlenger livet sier de. Så tror nok at din pensjonisttilværelse vil vare utr(hever stemmen)OLIG lenge 🙂 Og til mor di, fantastisk kommentar ❤

  2. ingunn Says:

    årets første nudist ja. et sikkert vårtegn!

  3. Chrish Says:

    Det siste bildet må jo være et bilde av «Evolution of Man»

  4. murus Says:

    hva skal det bety chrish? =P

  5. karianne M Says:

    for noen herlige bilder 🙂

  6. Cecilie Says:

    Haha, så herlige bilder! Du er morsom, du! 😀

    SVAR: ja, ikke sant huggorm er grufulle vesener? Jeg tipper du hadde blitt nesten like redd som meg om du møtte på en. *grøss*

  7. Chrish Says:

    Det betyr akkurat det det tilsier det Pat! 😉

  8. CHILL! « Bloggen til Chrish Says:

    […] til broa slik vi gjorde da vi var små. Jeg har desverre ikke bilder av denne hendelsen men det har Camilla. Dog har jeg bilder av det meste annet, så jeg skal la de ta seg av resten av […]

  9. Hanne Says:

    HeiheiHEI! Hva har jeg sagt om å ha funnytimes uten meg?! Det skal i utgangspunktet ikke skje, men om dere absolutt er nødt skal det ikke publiseres for all mulig offentlighet. Er det klart?
    By the way: hva skjer med Trondheim vs. Oslo? Jeg er villig til å inngå diverse avtaler.

  10. margrete Says:

    morsomme bilder:)

  11. irene Says:

    herlige bilder, måtte (beklager) le av det skiltet! haha, huff 😀

  12. Karin Says:

    Hygge!

Legg igjen en kommentar

