Kanskje vi kan dra tilbake?

I dag er det nøyaktig et år siden jeg offisielt var russ. Nadderudkåringen 08 var starten på tre av de herligste ukene jeg har hatt i hele mitt liv. Nå er det klart for årets kull og alt jeg har å si er kos dere! Utnytt tiden til det fulleste, og ikke bry dere med små bagateller og tåpelige krangler som mange roter seg bort i! Jeg kunne ikke hatt en mer perfekt russetid og unner 90-barna tidenes beste 3 uker! Selv om jeg savner russetiden er jeg selv litt ferdig med det og tenker at det holder med minnene. Jaja dette ble bare helt ekstremt random. Denne uken har jeg 3 jobbintervju så nå håper jeg virkelig på arbeid snart ellers må jeg være tidenes største retard av en idiot og det gidder jeg ikke. Eller så er jeg bare ufattelig ukvalifisert, og det kan da heller ikke stemme. Ønsk meg lykke til!

PS. Men fjorårets russekull kicker årets. Hva skjer med å ikke ta av? ONCE IN A LIFETIME folkens!

8 kommentar to “Kanskje vi kan dra tilbake?”

  1. mari Says:

    savner russetida<3

  2. Siri Says:

    Hmpf. Ser ut til at jeg må ta en måneds bloggpause nå. Faens russ altså, de er overalt!

    Angrer sånn på at jeg aldri ble russ. Buuu. Kan ikke noen bare lyve og si det sugde? Puh-lease? 😥

  3. Hilde J Says:

    Ja russetid er noe for seg selv.. Selv ble jeg russ kun for buksa sin skyld faktisk *ler* Sikkelig egen designa. Ellers var jeg en «whatever» russ i fjor.. Ikke helt min greie, så angrer ikke *S* Men selvfølgelig skal man kose seg og ha det morro. Man slutter jo etter 13 harde år på skolen.. Så skal man senere vurdere om man vil begynne å jobbe eller studere videre. SÅ dra’n helt ut, MEN det fins grenser!

    Og du; Masse lykke til med jobb!!! Håper du får noen av de du var på intervju hos. Krysser fingrene for deg 🙂

    SV: Ja dessverre kan man ikke ha penger til alt…. Hadde ikke gjort noe om banken hadde eksplodert og det fløy noen tusenlapper i min retning.

  4. Linnéa Says:

    Russ var fantastisk koselig, men jeg var nok en av de som ikke tok helt av. Var ikke på buss og sånt, for veldig få av vennene mine var det, så vi hadde lystige orgier i parken i stedet. Høhø. Men var fint (ikke orgiene, altså, men russetiden). Hadde det kjempegøy, men uten å stryke på eksamen og la alt gå til helvete rett før skoleslutt. Må dog innrømme at den eneste grunnen til det var at jeg hadde noen konserter jeg måtte komme i hvertfall sånn halvveis edru til. Hadde det vært bare skolen som sto på spill skal vi ikke se bort fra at jeg hadde tatt litt lettere på det. f9z.

  5. Charl8e Says:

    Jeg har aldri vært russ, og jeg kommer nok mest sannsynelig ikke til å ta opp kampen om å bli russ heller. Det er sikkert kjempe gøy, men siden jeg gikk to år på vgs og ingen av mine venner skulle være russ det året forstod jeg lite av å bruke år og tid på å være russ bare for å være det. Jeg er et avhenighetsmenneske, noe som vil gi en god begrunnelse på at jeg trenger venner rundt meg. Året etter var jo mine venner +++ pluss mange andre på min alder og noen drittunger russ. Jeg var ikke russ fordi jeg var lærling og fant ut at jeg hadde nok å gjøre på jobb, og jeg kunne jo ikke akkurat skulke jobben fordi jeg skulle være russ. Det ble liksom for dumt.

    Men jeg er glad for at andre opplever russeperioden som hellig!! 🙂

  6. Vilde Says:

    Gleder meg til jeg blir russ!!:D
    Lykke til med jobbene da! Håper du får en bra en;*

  7. Vutarie Says:

    psst, gikk du på nadderud?

  8. Vutarie Says:

    åja nei, nesbru ja. OKEI

Legg igjen en kommentar

