A touch of summer!

I dag har det vært sommer! Hot diggity-damn det har vært herlig! OG i dag var ukens tredje, og siste jobbintervju. Takk oh-hellige-fader for det altså, for er det en ting jeg er dårlig på så er det intervjuer. Muntlige fremføringer generelt faktisk. Det er ikke sikkert det hadde gått så elendig dårlig alltid, om det ikke hadde vært for det ene spørsmålet som alltid kommer. Det ene spørsmålet, som er det første som blir stilt. Det ene spørsmålet som setter meg så ut av spill at resten av intervjuet husker jeg ikke en gang. Fortell litt om deg selv. Det er helt et hundre og ti prosent (som noor så fint ville sagt) umulig for meg å danne en semi-intelligent setning etter det spørsmålet er stilt. Det går for det meste i øhm, ehm, eh, det er et vanskelig spørsmål det tihi *søtt uskyldig smil som ingen biter på*. Også bruker jeg resten av intervjuet på å obsesse over hvor stor idiot jeg er, og at jeg overhodet ikke fortalte noenting om meg selv, og at jeg ikke har nubbsjans til å få den jobben. See what I did there? Det er en fool proof oppskrift på how not to get a job. Jeg foreslår en lovendring som forbyr intervjuere å stille såppas åpne og umulig-å-svare-på spørsmål.

MEN det er i hvertfall deilig å være ferdig med det! Resten av aprilsommeren (som jeg regner med kun var i dag) brukte jeg på å ligge ute i solen å kose meg. Ikke en så alt for ille dag om jeg så må få si det selv. Hjernen min er egentlig fremdeles ganske så tom, føler det må skje  noe snart så jeg blir litt tilkoblet igjen. Oi nerdemetafor. Nei nå hopper jeg i loppekassa dere. Kan noen forresten forklare meg hvorfor det heter loppekassa? Vil ikke påstå det inviterer til kos, hygge, og en god natts søvn akkurat. Ser for meg at jeg får livlige mareritt om all slags insekter i kveld. God damn.

randomRandom chicks jeg ikke aner hvem er. Så ut som sinnsykt kule folk da, det skal dem ha!

Follow Cam101

17 kommentar to “A touch of summer!”

  1. Vilde Says:

    Her har også vært sommer!:D
    Det gikk nok bedre enn du tror;) Lykke til!

  2. Marlene Says:

    Haha, det er sant!

    Huff, loppekassa høres aldeles ikke noe koselig ut nei!

  3. marnaa Says:

    sv: jeg har ikke fått noen gnagsår 😮

  4. anna Says:

    HER HAR DET IKKE VÆRT SOMMER 😀

    ;_; men lykke til med jobb, da! håper du får den. her blir man ikke invitert til intervju en gang – ingen som vil ansette ungdommer lzm. blah. hvor det er du har søkt?

  5. Lise Says:

    sv. Tror det er sånn forskjellig fra person til person, for jeg digger jellybeans 🙂

  6. Hanne Says:

    Deilig med sol og varme, håper det blir sånn i helgen også:) Jobbintervju er alltid litt skummelt, men så går det som regel bedre enn man tror:)

  7. Living A Peaceful Life Says:

    Uff, så dumt at det ikke gikk din vei i intervjuet 😦 Kjedelig følelse… Men det kan jo hende du er litt VEL negativ med deg selv? Man er jo ofte det 😉

    SVAR: Ja, ikke sant hun er litt søt og blubby? Men Stella vi «heldigvis» alltid se tykk ut pga all pelsen som står til alle veier 😉 Love her too much!!

  8. Jeanette Says:

    Fint bilde 🙂

  9. Monica Yvonne Says:

    SV: Ja, ikke sant! Fisker er jo ikke akkurat de søteste skapningene på planeten vår xD Takk, det skal jeg gjøre 🙂

    Pene de random chicksene var da 😉

  10. ingunn Says:

    jobbintervjuer er bare grusomt, håper du får napp da;)

  11. Jeanette Says:

    For min del er det «Nevn tre gode og dårlig sider ved deg selv». De negative sidene kan ikke være skikklig dårlige, da har en jo ikke sjanse i havet til å få jobben, og de positive må ikke være for skrytete, for da virker en blærete og overlegen. Hva skal man si?! Skal på jobbintervju om ca en time forresten:P

  12. Vilde Says:

    SV: Veet!:D

  13. Maria Stenersen Says:

    Ja, er det ikke noen sånne lopper i sengen da? :s esj. :p

  14. bjørg kristin Says:

    så koslig bilde! 😉

    spørsmålsrunde på bloggen min, still gjerne et spørsmål, da blir jeg kjempe glad 😀 god helg<3

  15. Birgitte Says:

    Man kan jo «lære av en feil» selvom man ikke angrer på feilen. Hadde man ikke begått den hadde man jo ikke lært? Am I right? 😛

  16. Jorunn Says:

    Bare å nyte fin været!!!! 😉

  17. Cam Says:

    Jeg syns det er merkelig at ingen har kommentert boob på avveie. Eneste jeg klarer å fokusere på!

Legg igjen en kommentar

