Roadtrip

OBS: Filmen er veldig lang(7 min), hvis du vil hoppe rett til godsakene så er det bare å spole til 4.00 ca. Eventuelt litt før hvis du vil ha med deg jenter som som ikke kan veien.

Follow Cam101

13 kommentar to “Roadtrip”

  1. Caroline Says:

    Ha ha ha, for en morsom film! Jeg liker film! Og for en nusselig hund! ❤

    SV: Koselig at du liker portrettene, jeg digger dem jeg og egentlig, haha.

  2. marnaa Says:

    sv: deet skal jeg loove deg 😮

  3. elin Says:

    hahahahaahahah ;DD

  4. Cecilie Says:

    Hihi, ja det der så ikke lett ut! Jeg tror ikke jeg ville vært så flink å ta på kjettinger jeg heller, altså, så jeg skal ikke le altfor høyt!! ENig. den lille hunden var kjempeskjønn!

    SVAR: Ja, det er ikke alltid like lett å finne sko når man har en veldig klar idè om hva man vil ha… Da finner man liksom ikke aldri det HELT riktige! Så skjønner godt det med at du leter og leter etter støvletter… Ha en fiin helg!

  5. Kristina Andersen Says:

    hahah ler, dere er nesten like ille som meg 😛
    For en nydelig liten hund i den veska!

  6. Linn Marie Says:

    sv. Ja uff det er ikke morsomt i det hele tatt. Skulle egentlig ønske at jeg hadde funnet ut av det etter en uke jeg og, istedenfor etter noen måneder. Men men.

    Artig video da, og den lille hunden var bare helskjønn 😀

  7. irene Says:

    naaaw! 😀
    det er så kjekt å se videoer! ^_^

  8. bjørg kristin Says:

    Sv:takk for spørsmålet, har svart på det nå 😀

  9. Vutarie Says:

    hahah, vanskelig med kjetting ja 😀

    og tryvann levde ikke helt opp til forvetningene egentlig.
    de har ikke medie- og kommunikasjonslinjen på nadderud nei, men jeg går allmenn og tar et fag som heter medie- og informasjonskunnskap. som forøvrig suxx.

  10. Hanne Says:

    Haha, så morsomt:) Gøy med film!

  11. Monica Yvonne Says:

    SV: Mm, tacotorsdag hørtes digg ut, hadde det ikke vært for at jeg ikke kan spise opp Tina, så hadde Tinatorsdag vært bedre 🙂

    Så ut som en morsom roadtrip!

  12. Maria Stenersen Says:

    for en søt hund 😀

  13. Nadia Says:

    haha så gøøøy ;D

Legg igjen en kommentar

