Det ligger til familien

Nå har jeg endelig skjønt hvorfor jeg er så raggabass og oppfordrer til regelbrudd hele tiden. Det er genetisk. Her er parkeringsplassen min far valgte å okkupere i dag:

Skiltskilt 2

Parkering forbudt. Ingen hindring i vår familie. Vi både parkerer forbudt, går på blomsterslang OG matcher rød med rosa. Bad boys for life.

I dag skal jeg på årets første grillings! Gleder meg max! Jeg har marinert kjøtt, gått til innkjøp av mais, potetsalat og Sommersby. Vel det er ikke helt sant, jeg lurte min far til å gå til innkjøp av det nevnte. Hva kan jeg si, bad boys for life! Så om et par timer så koser jeg meg forhåpentligvis ca like mye som jeg gjør på disse bildene, tatt på årets første grilling for to år siden! Shit tiden går fort.

Grillings 1

Grillings 2Tards

PS. Noe som er helt utrolig er at jeg enda ikke har blogget om paradise hotel! Jeg er jo fullstendig obsessed og bruker jo minst et kvarter hver morgen på å diskutere gårsdagens paradise begivenheter med min kjære nr 1 fan Karoline. Så det må vi gjøre noe med, må begynne å snakke litt mer paradise! Selv om jeg innser at vi alle er dritt lei av å lese om det på alle blogger.. Men hallo, jeg må jo vise min troskap til paradise jeg også. Jaja nå drar jeg på grillings jeg, kos dere i solen små engler. Det skal jeg! 😀

7 kommentar to “Det ligger til familien”

  1. Vilde Says:

    De to nederste bildene var dødsfine!

  2. Jeanette Says:

    Hehe, badass familie! Grillet i går jeg også:)

  3. Maria Stenersen Says:

    haha, hørtes litt ut som min familie! Flotte bilder 🙂

  4. utrolia Says:

    fine bilder

  5. Rebekka-Jennie Says:

    Selv om PH er kjempepopulær, så forstår jeg egentlig ikke vitsen med det :/

  6. Hanne Sofie Says:

    du trenger ikke fortelle om PH 🙂

    fine bilder 🙂

  7. Karoline Says:

    Paradiiise ❤ Har aldri gledet meg så mye til hverdagene som nå 😀

Legg igjen en kommentar

