Le tired

Altså godtfolk, først og fremst må jeg bare si at nå må jo dere innse at jeg er en meget paranoid person og å legge ut bilde av drømmeleiligheten på blogga ville jo vært ufattelig tåplig. Da ville dere jo analysert bilde, inngått en omfattende søkerunde, funnet den, og leid den selv! Nei SÅ stor tåpe er jeg ikke thank you very much. Ser ut som dere fant den likevel da dere utspekulerte jæklar (er det her bloggsuicide? kalle leserne sine utspekulerte jæklar er muligens ikke den beste måten å kapre nye lesere på..?), og nå er den utleid 😦 Ingen drømmeleilighet på meg denne gangen, men kanskje jeg finner en ny en!

Ellers tenkte jeg å meddele dagens samtale:

I bilen på vei hjem fra storsenteret
Mamma: Åh gud den var svær!
Camilla: Hva?! (se for seg stor bil eller lignende)
Mamma: Rompa hennes!! *peke på fotgjenger*

Min mor er så sympatisk. Ellers så skjer det fint lite. Jeg har vært på «shopping» i dag, så nå er jeg utslitt. Shoppingkondisen min er ikke hva den en gang var, det er sikkert og visst, snickers OG twist. Sorry for kort innlegg i dag, men jeg har en del som må fikses før jeg legger meg, så har ikke tid til å vrenge hjernebarken for å finne noe mer semi-hjernedødt å skrive i dag. I morgen derimot blir det enorme mengder hjernedødt materiale skal du se! Until then 😉

PS. Jeg har stripet håret i dag også. Man ser null forskjell da. Og det tok meg ca to timer. Doh.

4 kommentar to “Le tired”

  1. Christine Says:

    Hahah, digger moren din! 😀

  2. Monica Yvonne Says:

    SV: Hihi, typisk at man ikke kommer på sangtitler og lignende akkurat når man trenger det:P

    Haha, tøff mor du har da!

  3. Karoline Says:

    Haha beste mamma noen sinne Camilla ❤
    Men buu så leit at leiligheten er utleid! Dere finner sikkert en ny en da, selv om den var kjempe fin! 🙂

    Hyttetuuur ❤

  4. Sofie Says:

    Det var jeg som tok leiligheten… Moren din er morsomt 🙂

Legg igjen en kommentar

