Tjøme!

I dag er siste dag av Blog Every Day April! Det er helt utrolig at jeg faktisk har klart å holde meg til å blogge hver eneste dag i hele april! Jeg er ikke egentlig typen til å blogge så ofte. Jeg foretrekker å blogge når jeg har noe å si, og som oftest med en ganske grei lengde på innlegget, men det at jeg faktisk fullførte er jeg utrolig stolt av! Bare se på Kalenderen til høyre liksom -> h v e r   d a g! 😀 Nå kan jeg ikke lenger love at jeg kommer til å fortsette å blogge fullt så ofte, men BEDA har faktisk hjulpet veldig på både kreativitet og bloggkondis! Jeg blogger rett og slett raskere, og jo mindre tid det tar jo mindre unnskyldning har jeg for å ikke blogge! Så vi får se, blir nok ikke hver dag, men blir nok oftere enn før BEDA!

I dag reiser jeg til Tjøme! Enda en hyttetur med mine elskverdige chicas, denne gangen til solsteik og tæning! Vi har mange fantastiske minner fra denne hytten som overhodet ikke kan nevnes her, men det kommer forhåpentligvis til å bli like bra denne gangen 😀 Også på denne turen har jeg med filmkamera så skal se om vi får til noen klipp når jeg kommer tilbake. Nå gjennstår det bare en hel haug med pakking også er jeg klar for å dra! I mens får dere kose dere med noen gamle bilder fra forrige gang vi var på Tjøme, som var for to år siden.

katinkersenElisabeth

Stellatrampoline

Camilla & Elisabeth

Mimeleken

Ingen hyttetur er komplett uten mimeleken ❤ Mimingen har blitt litt mer dirrty med årene.

rose bånd

Legg merke til det fashionible båndet vi fant/fikk/stjal fra noen locals! Tjømestilen er yndlingstilen.

That’s it for now kiddos, nå skal jeg kose meg Tjømestyle! Dere få ha en fantastisk dag videre 😉

Hva skal dere over langhelgen?

4 kommentar to “Tjøme!”

  1. Camilla Says:

    Denne helgen skal jeg på fest, jobbe, være med venner og kose meg 😀 God helg!

  2. Nadia Says:

    Flink du har vært! he he..
    Tjøme er herlig 🙂 Bortsett fra de mangefoldige wannabe guttene. Litt lei de ;P
    Håper dere får det kos ihvertfall!

    Jeg skal bare slappe av og kanskje drikke litt lørdag 🙂

  3. Sandra Says:

    Kjempe bra at du klarte å blogge hver dag!
    Herlige bilder foresten 🙂

  4. irene Says:

    haha, herlige bilder 😀
    skal slappe av og henge med venner i helga ^^

Legg igjen en kommentar

