En hilsen fra fremtiden.

Når jeg skriver dette innlegget er det to timer til vi setter ut på livets glade landevei og setter kursen mot Tjøme. Men når du leser dette har jeg allerede vært der i to dager. Jeg kan tenke meg jeg sitter ute på verandaen med en kopp kaffe og baileys(litt sånn Lisbet og Nancy style), eller kanskje et glass iskald solo. Solen steker og rundt meg strømmer det sommermusikk fra høytalerne. Snook eller kanskje Häkan Hellström. «Kom igjen Lena» nynner jeg nok stille for meg selv. Ved siden av meg ligger Elisabeth, eller kanskje Madeleine og leser gjennom et blad. Dvs ser på bildene, og innnimellom når noe moderat interessant eller morsomt treffer blikket hennes sier hun «hør her:» og fortsetter ved å meddele det hun har sett. Så vil alle bryte ut i diskusjon, eller latter. På andre min andre side ligger Karoline å forteller en eller annen syk historie om noe som hendte henne nå, eller tidligere, eller om en freakshow kunde som ringte henne på jobben. Og vi vil alle bli fascinert og høre nøye på historien hennes, for Karolines historier er alltid verdt å høre. Etterhvert så drar vi nok til Tønsberg, eller kanskje bare til Tjøme «sentrum». Der plukker vi nok opp locals, og inviterer til fest. JJ vil nøle og beskymre seg for hytten sin, mens vi andre vil overtale henne og dersom vi ikke klarer det, så vil vi lure henne. Hun kommer nok til å bli litt irritert, men så blir hun glad for hun ville egentlig ha fest hun å, men det var hennes ansvar å beskymre seg.

Det høres i hvertfall rimlig riktig ut. Vi får se om det stemmer? Snakkes på mandag!

me

7 kommentar to “En hilsen fra fremtiden.”

  1. Camilla Says:

    God tur 🙂 Kos deg masse!

  2. Cecilie Says:

    Oi, det høres jo artig ut! 😀 Have lots of fun! 🙂

  3. Jeanette Says:

    God tur 🙂

  4. Kristina Says:

    Kos deg!! 😀

  5. Jeanette Says:

    Hehe, regner med det ble akkurat slik?

  6. hanne sofie Says:

    Håper du har koset deg masse!

  7. Karoline Says:

    Ååh takk Camilla! Det satt jeg pris på å høre 🙂

    Denne hytteturen var The Best ❤ Fyy søren som jeg har kost meg! Og tror jeg kan takke deg og et visst videokamera for det 😉 Takktakktakk!

Legg igjen en kommentar

