Strengt regime.

Da var vi hjemme fra Tjøme og for en tur! For å oppsummere kan jeg nevne solstek, grilling, krabbefisking, sykkeltur, oppdagelsesferd, bading (ikke på meg da, er du sinnsvak), hørespill, the orphanage osv. Jeg kunne selvfølgelig lagt ut i det vide og det brede men jeg tenkte jeg kunne spare det til videoen. Ellers så er jeg bare lat. En av de to.

Men jeg har hatt en åpenbaring mens jeg har vært borte! Jeg skal nemlig våge meg inn på en sunnere livsstil. Åpenbaringen kommer selvfølgelig ikke av starten på bikinisesongen og følelsen av en skremmende likhet med en selv og en strandet hval, men heller den givende følelsen et sunt og godt liv med nok av trening og mosjon gir en. Det er faktisk bare delvis løgn også! Så nå er det ingen kjære mor og klart for steng selvdisiplin. Vi snakker godis og brus kun i helgen, ingen småspising og den fryktede treningen. Jeg både gruer meg og gleder meg. Om en uke er nok dette meg:

camillamodell

og om to uker regner jeg med at jeg er mer sånn:

cambuilder

Personlig må jeg si jeg gleder meg til uke 2. Lekkert. Og som om ikke alt dette var nok har jeg en liten overraskelse til dere, nemlig en konkurranse. Her kommern:

Vinneren får den ufattelige stygge capsen. Nå skal jeg catche up på litt bloglesing også må jeg bare komplimentere meg selv for mad photoshopskilz!

21 kommentar to “Strengt regime.”

  1. Karoline Says:

    capsen er min! bare så det er sagt! bli med i konkurransen men ikke regn med noen premie.. med mindre vi greier å stjele skoene på neste hyttetur 😉

  2. Cecilie Says:

    Hahaha, herlig konkurranse. Jeg tipper at Karoline bor på campingplassen, og jeg klarer meg fint uten premie om jeg tilfeldigvis skulle ha rett 😛

    Og du? Det er da ikke noe HUFF å ha lyst på jorbær? Det er jo sunt og godt! 🙂 Løp og kjøp!

  3. Cecilie Says:

    Lykke til med sunnhetsregimet, forresten. Jeg har begynt på et jeg også. No more candy… Hjelp! 😛

    Jeg håper du kommer du kun klarer å holde den i èn uke, for jeg syns virkelig at etter 2 uker er du litt vel mye mussssskler. Men for all del. 😛 Haha.

  4. mskjelbred Says:

    Haha, lykke til med planene! For min del er planen å bli sånn det første bildet ditt, helst uten å gjøre noe som helst.

  5. Joakim Radiomann Says:

    Hun bor på campingplassen!

    Mæææd photoshopskillz! Helt rått liksåm, så man skulle tro det var ekte.

  6. Løvinnen Says:

    Ja, det er helt fantastisk med en teklubb:D Te i postkassen er deilig 🙂

  7. EVANETICA Says:

    Jeg har også tenkt å begynne å trene og kutte ned på alt det gode nå! Skal bli spennende å se..

  8. Ida Says:

    sv: den er dritsøt :D!!

  9. Marene Says:

    sv: wii er supergøy! 😀

    Nice bikinibilder 😉 jeg har også begynt på ett nytt og bedre liv nå, uten brus og godterier. Huff det blir ikke gøy. Men men lykke til 😀

  10. malin emilie Says:

    en sunnere livsstil skader ingen 😉

  11. Linn Marie Says:

    sv. ja uff, tror jeg hadde begynt å gråte viss jeg ikke hadde fått billett når jeg hadde gledet meg SÅ mye på forhånd.

    haha morsome bilder 😀

  12. Nadia Says:

    Masse lykke til! 🙂 Så bra at du har hatt en fin helg 🙂 Snart sommer nå ❤

  13. utrolia Says:

    jeg trenger modellkropp til i MORGEN!!! hahahhaaaaaa
    noen tips? 😛

  14. ingunn Says:

    yes, campingland.

  15. Maria Isabell Says:

    Hehe, geniale bilder 🙂 Hadde det vært så vel så ^^ Lykke til ihvertfall 😀 Godt du har hatt en bra helg du også! 🙂

  16. Vutarie Says:

    speaking of konkurranse; du vant trøstepremie på bloggen min 8)

    og haha, jeg skal også begynne å trene. har bare sagt det i to år, men nå SKAL JEG. lover.

  17. Arma Says:

    Oi, har du stjelt det nederste bildet av meg fra facebook?:((((((((((((

    Svar: Ja.. men ta det som et komplement!

  18. Sandra Says:

    Den bikinien vil jeg ha! 😀

    Svar: jeg håper du mener den svarte ❤

  19. irene Says:

    åh, skulle ikke takket nei til den kroppen! kunne gjerne joinet i sunnhetsklubben, du ^^

  20. i s e l i n Says:

    Haha, så bra! 🙂 Den første kroppen tar jeg lett, men nei takk til nummer to :p Dagen din hørtes skikkelig digg ut daa..

  21. Jeanette Says:

    Lykke til 🙂

Legg igjen en kommentar

