fotokonkurranse @ hundrings

yes da jeg er med. Våren er ikke helt min sesong men what can you do:

25 kommentar to “fotokonkurranse @ hundrings”

  1. Reidun Beate Says:

    Lekkert bilde. Beskriver våren veldig bra. 😀

  2. ingunn Says:

    fantastisk!

  3. Marlene Says:

    jeg har faktisk ikke sett postsecret bloggen, men har lest noe om den.
    Men har ikke sett noe lignende på blogg.no ihvertfall. Men ja, som du sier; gøy er det likevel 😀

  4. Cecilie Says:

    Wow, nyyydelig bilde. Love love love it! Er det du som er fotografen?

    SVAR: Den er go’!

  5. Cecilie Says:

    SVAR: Well done! Haha, ja nå kan du gjette nå! Neida, det er ….tadadadada: Cottage Cheese! Ikke så veeeeldig godt uten syltetøy på, men det er proteinrikt og sunt! Og proteiner får jeg i meg altfor lite av, så jeg prøver som best jeg kan å øke mengden litt 🙂

  6. Regine Says:

    oh, dødsbra bilde!!!

  7. utrolia Says:

    ikke helt min sesong heller
    *atshjooo!*

  8. Christine Says:

    Nydelig bilde! Men jeg fikk faktisk litt.. vinterfeeling av det. 😛 Haha. It’s probably just me.

  9. kristinefargerik Says:

    Nydelig bilder, du er flink 🙂

  10. Karoline Says:

    You got talent!

  11. irene Says:

    himla fint bilde!! 🙂

  12. irene Says:

    himla fint bilde!! 🙂

  13. EVANETICA Says:

    Nydelig bilde! Har du tatt det selv? 😀

  14. Ida Says:

    OY SHIT! dritkult 😀
    All ære til CDUF (CamDenUtroligeFotografen)

  15. Nadia Says:

    Åå så fint! Flink du er 😀

  16. Maria Isabell Says:

    Utrolig fint bilde! 🙂 Elsker våren ❤

  17. Linn Marie Says:

    Kjempefint bilde 🙂

  18. i s e l i n Says:

    Bildet ditt var veldig fint da 🙂

  19. Jorunn Says:

    Flott bilde….

  20. Jeanette Says:

    Kjempe fiiint! 😀

  21. Omana Bender Says:

    utrolig fint!

  22. Vilde Says:

    Det bildet var kjempefint jo!

  23. Jeanette Says:

    Awesome bilde!

  24. Joakim Radiomann Says:

    WOOOW! Det var et utroooolig lekkert bilde 🙂 Lykke til i konken!

  25. Maylinn Bjaaland Says:

    Sv: Takk takk 🙂
    Utrolig fint bilde!

Legg igjen en kommentar

