J O B B! og jungeleventyr.

I morgen skal jeg på jobb… La oss alle bare stoppe opp, og ta oss et par sekunder til å tenke over det. JEG SKAL PÅ JOBB! Amazing! Nesten så 6 mai burde bli en nasjonal helligdag (som om det ikke er nok av dem i mai). Det burde i allefall feires! Men ikke med kake, is og andre usunnheter, åh nei operasjon SOMMERKROPPEN 09 (hahaha ah jeg dør av mine egne morsomheter. Neida vi har ikke tenkt å bruke slike fancye utrykk med det første) går så det suser. 3 dager inn og jeg er sunnheten selv! Nesten hvertfall. In the words of London Tipton: YAY ME!

I dag har nemlig min mor og jeg gått en times lang tur! Ikke værst, spesielt fordi tur med min mor ikke er som tur med enhver annen mor. Min mor er nemlig veldig fan av å finne sine egne veier å gå. Som jeg selvfølgelig er storfan av når vi snakker metaforisk men når man absolutt skal drive å grave frem veier som ikke eksisterer så er jeg ikke like glad. Denne gangen var det en sti. Hun skulle finne en sti som hun og pappa hadde gått en gang for 6 år siden. Og hun visste den var der, hun visste bare ikke helt hvor. Flott. Vel for å gjøre en lang historie kort, og spare dere for en tårefull fortelling(på min ende); det var ingen sti. Det var derimot gjørmebad, forlatte skraphauger, tettvokst skog og maur. Så hvem trenger sti da. Så nå er jeg sikkert et par to-tre flått-bitt rikere, men i tillegg veldig sprek og sånn. Prisen en må betale. Jeg er veldig bitter for at jeg hverken tok med mobil eller kamera for å forevige denne reisen, men sånn kan det gå. Jeg kunne da virkelig ikke forutse at det skulle bli reneste jungelturen, men neste gang lover jeg å være bedre forbredt.

Ønsk meg lykke til på jobb i morgen, for de ekstra intreresserte så er det sommerjobb på gamlejobben min igjen 😉 Tuddels så lenge.

13 kommentar to “J O B B! og jungeleventyr.”

  1. Linnéa Says:

    Turer utenfor sti er alltid koz. En venninne og jeg gikk oss vill da vi prøvde å finne veien ned fra den stygge åsen der pappa bor, og til Kongsberg sentrum. Plutselig hadde vi forvillet oss ut på togskinnene. Najs.

  2. Cecilie Says:

    Offda, jungeltur er kjekt, men det er jo ikke alltid det passer så bra, hehe. Jeg hadde en HELT lik historie med broren min for et år siden. Han skulle vise meg en sti, og han gikk avgårde gjnnom lyngen, og jeg fulgte surmulende etter og sa at det ikke VAR noen sti der. Men neida, han skulle finne den. Han fant den aldri. Men det verste er at han fortsatt påstår at vi gikk på den stien. Ikke tale om! 😛 Og jeg var livredd for huggorm hele veien :/

    Stella er en liten go’ing, ja. Hun var kjempeflink på treningen idag! Ivrig til 1000. Og veldig sulten, så hun ville gjort nesten hva som helst for å få en liten pølsebit :*ler*

  3. Hanne Says:

    Det hørtes ut som en dramatisk tur, men hva ofrer man ikke for bikinikroppen?:)

  4. Jorunn Says:

    Lykke til imorgen!!!

    Spennende med litt nye veier… Men gjørme er kanskje ikke jeg heller så fan av!

  5. Nadia Says:

    Hehe hørtes slitsomt ut egentlig ;p Mødre asså!
    Åssen gikk det på jobb? he he

  6. Linn Marie Says:

    sv. Ja må nok bare ta tiden til nytte så får man se hva som skjer. Jeg vet ihvertfall at jeg skal være enda mer skeptisk til en ny fyr neste gang. Jeg trodde jeg var skeptisk nok men den gang ei. Som du sa, de må gjøre seg fortjent til tilliten. den skal jeg huske på 🙂

    Grattis med sommerjobb da 🙂 Jeg har også fått sommerjobb nå 😀 Deilig!

  7. Camilla Says:

    Lykke til 😀

  8. Maria Stenersen Says:

    Masse lykke til 😀

  9. karianne m Says:

    lykke til! 🙂

  10. bjørg kristin Says:

    sv: takk for forslaget, bare å komme med flere forlsag hvis du vill, velger den beste til slutt ;D

  11. i s e l i n Says:

    Lykke til på jobb 😉 😉 Du er vel snart hjemme igjen nå, hehe..

  12. kristinefargerik Says:

    Håper det gikk bra på jobb da ;*
    Høres ut som vi har helt like mødre da, haha!

  13. Sandra Says:

    Hvordan gikk det på jobb?

Legg igjen en kommentar

