Another rainy day

regn

I dag er det grått og trist ute men jeg elsker det. Ingenting deiligere enn å sitte inne å høre på veggene som beveger seg, og regnet som øser ned ute. Enda herligere er det om det er midt på sommeren og asfalten har vært passe oppvarmet fra før av. Lukten av varm asfalt er den beste lukten i hele verden. Ingen over ingen ved siden av, ikke bensin en gang!

I dag skal jeg også en svipptur innom jobben før jeg begynner for realz neste uke. Uken etter det igjen blir det jobb 6 ganger i uken. Snakk om helvending! Men det blir bra, jeg trenger virkelig penger!

Videre så har mamma kjøpt sånn orienteringskit, så nå blir det jungelturer på en ukentlig basis! Lucky me, og lucky dere for nå skal jeg sørge for å få bildebevis! Egentlig kan jeg ikke si jeg har mye oppdateringer å komme med, jeg er ingen spennende person for tiden. Jeg er hverken provosert eller undrene bare forstyrrende mellow. Hvilket gjør for kjedellige blogginnlegg! Veldig beklagelig altså. Men dere kan jo si ifra hvis dere vet om noe spennede, forstyrrende, merkelig, provoserende, fantastisk osv som jeg kunne ha glede av å få med meg. Kanskje jeg blir så inspirert at det kommer trillende noen tanker inn på blogga også? Det hadde vært noe det.

15 kommentar to “Another rainy day”

  1. camilla Says:

    helt enig med deg 🙂 det er herlig å sitte inne når det er dårlig væ ute!!

  2. Reidun Beate Says:

    Ah. Jeg elsker lukten av bensin, men maling er best. 😛 Haha. 😀

    Du får ha masse lykke til på den nye jobben fremover da. Kjempegodt å høre. 🙂

  3. Karoline Says:

    Hei lederen!
    Jobb blir plutselig ikke så uutholdende når det er dårlig vær! 🙂

  4. Regine Says:

    Ah, eg e så enig. eg elsker regn, vind og uvær. ahh.. herlig.

  5. Siri Says:

    Nå føler jeg meg som verdens dårligste stalker, men hvor i alle dager har du fått jobb?

    Eh, den forrige setningen var ikke sånn «ammagad, hvem i huleste ville ansatt deg?!11» ment, selv om den så litt dust ut. Egentlig er alt jeg skriver dust i dag. Jeg føler meg dust. Jeg mislykkes i det ene målet jeg har her i livet – forfølge Camilla. Serr lizm, hvor har du lært ninjaskillzene? Jeg famler i blinde her. Eller fomler man i blinde? Nei, man famler. Fomle? Er ikke det en fisk i en Disney-film?

    Prisen for tidenes teiteste bloggkommentar går forresten til meg. Takk. Jeg kunne ikke gjort det uten deg; søvnmangel. Gid.

  6. Jeanette Says:

    Det er deilig å sitte inne når det er stygt vært ute 🙂

  7. bjørg kristin Says:

    det som er digg er å ligge i telt når det regner 😛

  8. ingunn Says:

    syns regn er ksolig selv:) hvertfall når det er «sommer» bare sånne korte skurer, som regel.

  9. Jeanette Says:

    Jeg tror kanskje vi er lukte-sistas! Asfalt, bensin og enkelte limer lukter sykt godt!

  10. margrete Says:

    det er godt å tenke på at man har tak over hodet når det er sånt vær, men det er bedre å sitte ute i fint vær:)

  11. Karoline Says:

    Veldig enig med deg!

  12. malin Says:

    usj som regnvær er trist 😦

  13. i s e l i n Says:

    Fint bilde da 🙂 Jeg liker det hvis jeg vet at jeg ikke under noen omstendigheter trenge å gå ut 😉

  14. utrolia Says:

    du har mye pene bilder i bloggen din! 🙂

  15. mari Says:

    våt asfalt<3<3<3<3<3<3<333333

Legg igjen en kommentar

