Rastløs

I dag er jeg så unødvendig rastløs at det burde ikke være lov en gang. Jeg tror at hvis jeg hadde hatt et måleinstrument festet til meg ville det fortalt at jeg har gått så mange ganger rundt om i huset og opp og ned trapper at det tilsvarer ca samme avstand som fra Trondheim til Stavanger. Så hvorfor gjør du ikke noe med det, tenker du kanskje? Vel hva da?! Hva skal jeg gjøre? jeg har sittet å vrengt hjernebarken siden klokken ni i dag morges da jeg ved uheldig vane våknet, og fremdeles klokken halv 2 ikke kommet frem til noe godt svar. Jeg er på nippet til å omorganisere hele klesskapet mitt, men det er jo bare et par måneder siden jeg gjorde det sist gang? Nei vettu hva, her må det taes affære. Rydde klesskapet it is.

Vel en time senere var det vel overstått. Tror jeg skal lage en how to manual når det kommer til rydding av klesskap. Det er ikke like lett som en skulle tro nemlig, og jeg ser på det som min oppgave å utdanne folket innenfor slike viktige temaer. Husk: hat skapes av uvitenhet. Tygg litt på den du, neste gang du forbanner deg over uryddig og uoversiktlig klesskap. Yesda, nå er i hvertfall all form for rastløshet borte og erstattet med en følelse av daffhet. Nå er tanken på å bevege meg opp fra sengen like fjernt som tanken på god råd de neste to-tre årene. Snakk om helomvendig. Kanskje det er min nye greie: helomvendinger? Først fra null jobb til masse jobb, så fra rastløshet til latskap. HVA BLIR DET NESTE?! Stay tuned… 🙂

Bilde som overhodet ikke har noe med innleggets innhold å gjøre whatsoever. JUST the way I like it! (Fremdeles en rebell ja!)

13 kommentar to “Rastløs”

  1. Charlotte Says:

    HAHA;) Flink som ryddet da!

  2. Vilde Says:

    Hehe, bra du ble kvitt rastløsheten da! Selv om det er kjedelig å være lat og daff også.. Men men:D

  3. Regine Says:

    heheh, fant du på noke å gjere til slutt eller går du rundt fortsatt?? 😀 greit å få rydda klesskapet ihvertfall:)

    håper kvelden din blir fin!!

  4. i s e l i n Says:

    Jeg og ryddet klesskapet i går også, det er digg! Den daffheten din deler jeg også, for jeg var årets laffer i går 😉

  5. irene Says:

    flinking! skulle også tatt en opprydning av klesskapet mitt, men det blir jo like rotete noen dager etter. :´)

  6. Jeanette Says:

    Flink du er 🙂

  7. Maria Isabell Says:

    Flink du er da ! 😀 Greit å gjøre noe fornuftig når man er rastløs ;D

  8. Linn Marie Says:

    hehe flink du er, å være rastløs er en ordentlig drittfølelse, jeg hater det, så bra du fikk styr på det hehe xD

  9. Hanne Says:

    Så effektiv du var med ryddingen:) Jeg synes alltid det er vanskelig å rydde i klaesskapet, er så i tvil om hva jeg skal beholde og hva som skal kastes…

  10. EVANETICA Says:

    SV: Det er desverre alt for mange som ikke har samvittighet til å la være å stille opp om de kommer krypende tilbake, ja. Det er så utrolig dårlig gjort av vennene, synes jeg.. Derfor skrev jeg dette så folk kanskje tenker mer over det når de får jeg kjærester.

    Du minner meg fryktelig om meg selv. Jeg rydder også når jeg blir rastløs. Faktisk så blir jeg stressa av rot, så rot liker jeg ikke! Godt å høre at jeg ikke er den eneste organiserte personen i verden. Kjenner såå få som er det :p

  11. Camilla Says:

    Jeg kjenner til følelsen, er ganske rastløs i dag 😛

  12. margrete Says:

    aaah, det er så kjedelig å være rastløs!

  13. Cecilie Says:

    *ler* Du er herlig, altså! Smiler sånn hver gang jeg leser bloggen din, fordi du skriver så morsomt 🙂

    Tips nr 1 når det kommer til rastløshet, og det eneste som hjelper for meg: Ta en joggetur, fulgt av en deilig dusj. Sett deg så i sofaen og kos deg med noe koselig på tv, evt. et blad du liker. Om det er kveld (og det er som oftest da jeg er rastløs) tar du på deg pysjbuksen og finner noe godt å spise. Rastløshet cured! 😀

Legg igjen en kommentar

