En sånn derre facebookquiz, bare på blogga!

Ganske selvforklarende tittel if i do say so myself. Here it is, all you never wanted to know om meg 🙂

1. Hva vasker du først når du dusjer?
Håret

2. Hvilken farge er det på yndlings hettegenseren din og hvorfor er det din yndling?
yndlingshettegenseren min er svart, og det er fordi jeg bare har svarte og blå hettegensere.

3. Ville du ha kysset den siste personen du kysset igjen?
Nei.

4. Planlegger du antrekkene dine?
Nei det funker aldri.

5. Hvordan føler du deg akkurat NÅ?
Litt sliten men blid og fornøyd 😀

6. Hva er den nærmeste røde tingen rundt deg?
Dynen, veggen eller mobilen min. Take your pick, er mye rødt rundt meg!

7. Hva var den siste drømmen du hadde?
Den siste drømmen jeg hadde som jeg husker drømte jeg at en dinosaur/drage var løs og at man måtte løpe rundt å gjemme seg. Jeg og bestevenninnen min gjemte oss i et digert kontorbygning som var helt stappfullt av folk som gjemte seg under pulter. Så vi gjorde det samme, men dragen fant oss til slutt. Han begynte å først spyle vann fra den ene siden av bygningen og så blåse ild. Da måtte man løpe til den andre siden av bygningen så fort man kunne for å ikke bli truffet, og så gjorde han det samme på andre siden så du løp tilbake. Etterhvert ble vi lei så vi gikk og satt oss der hvor vannet/ilden kom først. Mens vi satt å ventet på at vannet skulle komme var jeg skikkelig nervøs og redd så jeg sa til bestevennen min, kan du ikke sette deg her i stedet for jeg er så redd? Men hun ville ikke for hun ville heller kose med William fra paradise hotel. Her skulle vi til og dø, og hun ville heller kose med william. Jeg var IKKE fornøyd.

8. Møtte du noen ny i dag?
Ja i dag møtte jeg to nye jenter på jobb 🙂

9. Hva har du lyst på akkurat nå?
Ingenting faktisk. Meget tilfreds er jeg.

10. Bruker du tanntråd?
nei.

11. Hva tenker du på når jeg sier kål?
rabistappe?

12. Er du følsom?
Både ja og nei. Kommer ann på dagsformen.

13. Har du noen gang telt til 1000?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12. nei jeg ga opp.

14. Biter du i isen, eller sleiker du den bare?
Biting er digg (feel free til å tenke koffert)

15. Liker du håret ditt?
Kommer ann på dagsformen.

16. Liker du deg selv?
Kommer ann på dagsformen.

17. Ville du ha spist middag med George W. Bush jr.?
Sure, sier ikke nei til et gratis måltid!

18. Hva hører du på akkurat nå?
Ligger i sengen å hører på Odd Norstoga femten songar på en gonger.

19. Har du strenge foreldre?
Nei, men de har forsåvidt aldri trengt å være strenge heller.

20. Vil du hoppe i fallskjerm?
Jau

21. Liker du Cottage cheese?
Cottagewhatnow?

22. Har du noen gang møtt en kjendis?
Om jeg har! Ingen kule da 😦

23. Leier du film ofte?
Nej

24. Er det noe som skinner i rommet ditt?
Annet enn meg?

25. Hvor mange land har du besøkt?
Ca 1000. Neida men en god del.

26. Har du noen gang tulleringt?
nei, da kan følelsene til de man ringer til bli såret.

27. Har du tatt tog?
Ja jeg er så miljøvennelig så

28. Brune eller hvite egg?
Hvite.

29. Har du mobiltelefon?
Foreløpig men jeg er på god vei til å ta livet av han.

30. Bruker du spisepinner?
Til å spise med? nei.

31. Eier du en pistol?
nei

32. Kan du å spise med spisepinner?
Nej

33. Hvem skal du være sammen med i kveld?
Me myself and I. Beste selskapet jeg vet om i hvertfall.

34. Tilgir du for lett?
Ja og nei. Mye som tilgis lett, men etter et visst punkt skal det en god del til. Tilgivelse må fortjenes som alt annet.

35. Har du noen gang vært forelsket?
Nei

36. Hva skal din beste venn gjøre i morgen?
Gå på skolen?

37. Har du noen gang spist kokosboller?
Ja, bad memories.

38. Når gråt du sist?
Sist gang jeg så en trist film/serie probably. Når det var er jeg ikke helt sikker på.

39. Hva var det siste spørsmålet du stilte?
Hvor kommer babier fra?

40. Favoritt tiden på året?
Sommeren ❤

41. Har du noen tattoveringer?
Ja

42. Er du sarkastisk?
Nei (det var sarkastisk)

43. Har du sjett «The butterfly effect»?
Jeg vet ikke om jeg har sjett den, men sett den har jeg.

44. Har du noen gang gått inni en vegg?
Øhm. No.

45. Hva er favoritt fargen din?
Neongrønn.

46. Har du noen gang slått noen?
Bare brodern sånn på ordentlig. Men lekesloss jo hele tiden.

47. Har du krøllete hår?
Delvis. Ikke super krøllete, men krøll-ish.

48. Hva var den siste CDen du kjøpte?
José Gonzales for et og et halvt år siden. åh jeg kjøper så mange CDer altså.

49. Har utseende noe å si?
Jau

50. Kunne du tilgitt en som var utro?
Tilgitt ja, glemt nei.

51. Har du skyhøye telefonregninger?
Nei, ca 100 kr i måneden 8)

52. Liker du livet ditt nå?
Ja! 😀

53. Sover du med TVen på?
Nei

54. Takler du sannheten?
J A ! hater når folk ikke har nok tiltro til meg når det kommer til å høre sannheten. Sannheten er titusen ganger bedre enn løgner. Løgnene kommer a l l t i d frem og da er det hundre ganger verre.

55. Har du en fremtidsplan?
Yes i do 🙂

56. Hater du eller misliker du mer enn 3 personer?
Nei. Misliker akkurat 3 personer.

57. Hvor ofte snakker du i telefonen?
Ikke så veldig ofte. Telefonskrekk 🙂

58. Hvilken person holdt du hender med sist?
Aner ikke, holder ikke mye hender gitt.

59. Hva har du på deg?
En tights med karamellflekker, en skitten gul topp og russegenseren min. Jeg er digg.

60. Hva er favoritt dyret ditt?
Sabeltiger 🙂

61. Hvor er profilbildet ditt tatt? (oversetter til headerbilde)
På høvik, en klassevenninne tok bilder til fotoprosjekt til skolen.

62. Kan du å rocke med rockering?
Jeg kan rocke alt, men kanskje ikke i den tradisjonelle formen.

63. Har du jobb?
Ja 🙂

64. Hva var det siste du kjøpte?
Jeg sendte en pakke.

64 fullstendig random uinteressante fakta om meg. ÅH MI GOD dere er så heldige. Jeg er egentlig alt for fan av sånne quizsakerting som det her, jeg bare tør ikke poste fler på facebook for jeg har så mange fra før av. *flau* 🙂 Haha hvis dere leste hele denne posten har dere like mye fritids som meg er per definisjon stemplet som tapere!

14 kommentar to “En sånn derre facebookquiz, bare på blogga!”

  1. Regine Says:

    hahah, dødsbra svar. du e morsom, det skal du ha!!! 😀

  2. Hanne Says:

    Jo, takk skal du ha du.

  3. Maria Stenersen Says:

    søren, da er jeg taper 😦

  4. Kristin Says:

    Det er gøy å fylle ut sånne da 😀

  5. margrete Says:

    den var lang:)

  6. Jeanette Says:

    Jeg er dritlei av eksamenslesing, så når noen gir meg noe annet å lese, ja da LESER JEG ALT. Jeg er en taper, I know.

  7. Vilde Says:

    Gøy å lese:D
    100 kroner i månden på mobil er ikke dårlig!:o

  8. Linn Marie Says:

    sv. hehe ja jeg fikk også dårligere på eksamen enn standpunkt men det var fordi det var muntlig eksamen, jeg faller helt sammen på sånne ting xD

    hehe mye morsomme svar da 😛

  9. EVANETICA Says:

    SV: Helt sant det du sier! Er ikke bare-bare å kvitte seg med en slik person nei, men får vel håpe det blir bedre en vakker dag i fremtiden. 🙂

    Åh, så genialt! Har du virkelig aldri vært forelska? Det er jo litt stort, må jeg si 😮

  10. Karoline Says:

    HERLIGE svar! Og FOR en drøm!

  11. Camilla Says:

    hehe, gøy å lese 🙂

  12. Ida Says:

    sv: Ja! Skal bli HERLIG

  13. utrolia Says:

    hehe.jeg er litt hekta på sånne fylleinngreier når jeg kjeder meg selv :p

  14. Cecilie Says:

    I’m a loooooooser! 😀 Kjekt å vite, vettu! 😀

    Lille Stellabella koste seg veeeldig på sykkeltur. Idag har hun badet. Da ser hun LITT mindre søt ut! 😛

Legg igjen en kommentar

