En gledelig overraskelse.


Kan tro jeg fikk meg litt av et sjokk da jeg sto opp (lovlig sent) i dag tidlig(kremt) og en liten fugl hvisket meg i øret om at hun hadde anbefalt meg på bloggen sin! Cecilie har nemlig gone where no blogger has gone before og anbefalt meg til sine lesere! Min første blogganbefaling piker og herrer! Hadde jeg vært litt mer Martha Stewart av meg skulle jeg printet det ut og limt det inn i en scrapbook! Eventuelt hengt det på veggen. Personlig kan jeg ikke helt se at min meningsløse langdryge rambling er å annbefale, men det er utrolig hyggelig at andre gjør det, og hva kan jeg si jeg er jo lettere partisk i utgangspunktet. Jeg mistenker dog at det faktum at det passet så inderlig bra med navnene har spilt inn, og du finner ikke en person i verden mer forståelsesfull ovenfor det enn meg!

Jeg er kongen av å gjøre ting, bare fordi det passet så bra. Her om dagen for eksempel svarte jeg på verdens lengste sånn facebookquiz, hvor egentlig ingen av spørsmålene var noe interessante, kun fordi første spørsmålet var Say you marry the last person you texted, what’s your new last name? . Den siste personen jeg sendte melding til var pappa, så da ville jeg fått samme etternavn. Det syns jeg var et for morsomt sammentreff til å kaste det fra meg rett og slett!

I dag skal jeg på jobb igjen. Åh som jeg elsker å kunne si det. Anyways det beste med jobben (bortsett fra alt sladderet) er at det gir meg mulighet til å dyrke en av mine største hobbier, og få betalt for det. Nemlig å observere mennesker. Utrolig hvor mye man kan lære om mennesker bare av å se på dem. Men på mandag så jeg en dame med munnbind og visste ikke om jeg burde bli skremt for at hun kanskje hadde en potesielt meget smittbar sykdom, eller om jeg skulle knekke sammen i latter over hysteriet som finnes i dette landet. Jeg valgte en god mellomting hvor jeg bare stoppet opp, lot kjevemusklene slappe av og rett og slett sto å gapte i opp i mot et minutt. Fin bruk av min tid med andre ord.

Men jeg er out, tusen hjertelig takk til Cecilie, utrolig stas å bli anbefalt av en så flink blogger som deg (også vil jeg takke fansen, gud, mamma og pappa for at dere gjorde meg til den ufattelig vittige personen jeg er, alle som mobbet meg på barneskolen og ga meg motgang, dere har gjort meg sterke, alle vennene mine, og ikke minst kjæledyrene.) Jeg vurderer forresten å forandre litt på utseende på bloggen, bytte litt header og sånn så tenkte jeg skulle bruke resten av dagen før jobb til å leke meg litt i photoshop. Vi får se. Adios

PS. Gratulerer med dagen Hanne!

15 kommentar to “En gledelig overraskelse.”

  1. plosiv Says:

    Gratulerer med anbefalingen!:) Det må være kjempefint å få en sånn anbefaling.:)

  2. KAYSO Says:

    Gratulerer med anbefaling! Er så gøy å lese anbefalinger, for en får tips om gode blogger en kan lese 🙂 Ha en fin dag:)

  3. karolineh Says:

    Absolutt fortjent å bli anbefalt! ❤

  4. Cecilie Says:

    Hihi, jess, det var såklart bare på grunn av navnet at jeg valge akkurat DEG! Du er visst smartere enn jeg trodde… 😛 Ha en finfin dag på jobb, og kos deg med å glane på alle verdens herlige, forskjellige, merkelige og mindre merkelige mennesker. 😀

  5. Linn Marie Says:

    sv. Ja sant det, er jo såklart mye bedre enn mye av det andre vi har kommet opp med, men jeg liker det ikke allikevel. Rett og slett egentlig fordi jeg hverken liker feler, den raspete ekle stemmen hans eller den dårlige teksten haha uff xD

    Gratulerer med anbefaling, du er jo utrolig flink til å skrive 🙂 Er alltid innom bloggen din hver gang du skriver noe nytt 🙂

  6. EVANETICA Says:

    Så koselig! Snilt med blogganbefaling da 🙂 Skal ta en titt på den, selv om jeg liker bloggen din godt fra før av!
    Bra du trives i jobben! Litt sladder er nesten vanskelig å unngå, men det er bare å holde kjeft, så slipper man det værste 🙂

  7. mari Says:

    grææættis:D skulle bare mangle, du skriver jo så morsomt! btw, jeg elsker å ta sånne facebookquiz…. ah

  8. margrete Says:

    bra at du anbefalte den! den er brabra! 🙂

  9. irene Says:

    gratulerer med anbefaling ^^ kjempefint bilde!

  10. Sandra Says:

    Annbefaling av bloggere er alltid koselig 🙂

  11. Regine Says:

    Så kjekt å bli anbefalt då, alltid koselig å se navnet sitt på ein anna blogg:)) Håper du får ein kjempefin dag i dag!!

  12. nadia Says:

    Gratulerer med blogganbefaling! 🙂
    Hun har jo rett, du er jo en så flink blogger også skriver du funny 🙂

    Håper du får en fin dag =)

  13. utrolia Says:

    snilt av henne å anbefale da! 🙂
    stort kompliment til deg og bloggen din 😀
    grattis

  14. Maylinn Bjaaland Says:

    Sv: Ja, det må du.. de er kjempe bra 😀
    Gratulerer !

  15. Vilde Says:

    Hva jobber du med!? Hørtes artig ut:D

Legg igjen en kommentar

