Blast from the past

Jeg har funnet tilbake til barndommen, og med den to av de beste tidskonsumerene pre The Sims. Introducing Zoo Tycoon og Rollercoaster Tycoon. Jeg vil altså tippe jeg blir borte et par dager, men frykt ikke jeg kommer tilbake med en dyp kompetanse innen temaparkingenørskap og dyrehagepsykologi!

15 kommentar to “Blast from the past”

  1. Jorunn Says:

    ÅÅåå.. rollercoaster… Det fikk jeg lyst å spille nå når jeg bare sitter her helt dø uansett!!!

  2. Chrish Says:

    Rollercoaster Tycoon er muligens det mest geniale settet med morro noensinne! Og det blir bare bedre i de to neste i serien!

  3. Sofie Says:

    åå! Jeg vil spille 😀

  4. Jeanette Says:

    ‘Hehe, moro! 😀

  5. ingvild Says:

    åh, det spilte jeg hele tiden før!

  6. Theri Says:

    Rollercoaster tycoon er rått! Husker dagen jeg fikk det jeg. Jeg, typen og en kompis satt oppe og spilte det en hel natt. Overtrøtte var vi, og natta bydde på mye tørr humor og latter. Gode minner. 🙂

  7. Camilla Says:

    åh så gøy 😀 kos deg!

  8. Nadia Says:

    haha tycoon er drit gøy 😀

  9. Kristina Says:

    love it! 😀

  10. mari Says:

    jeg digga rollercoaster! 😀 i juni kommer the sims 3, tror faktisk jeg skal kjøpe meg det:)

  11. Karianne M Says:

    haha. gøy!

  12. Kristina Says:

    Hei søta! du var en av de som kommenterte så koselig på innlegget da jeg skulle ta en pause fra bloggen, så tenkte bare å informere deg om at jeg er nå tilbake, og skal prøve å starte opp igjen! Stor klem fra meg 🙂

  13. Cecilie Says:

    Åh, jeg aner ikke hva de spillene der er for noe, men de ser artige ut! Kos deg masse! Jeg husker jeg spilte et spill som het… hva var det nå det het igjen?? *tenkte tenke* JO! Jack and Daxter! DET spillet savner jeg. Vil spille igjen!

  14. Jeanette Says:

    Vet ikke om jeg har spilt rollercoaster tycoon, men uansett noe veldig likt. Gøy, gøy, gøy!

  15. Joakim Radiomann Says:

    WOOOOW!! Dette husker jeg. Jeg var sånn kjempestor fan av Rollercoaster 3. ELSKET det simpelthen 😛

Legg igjen en kommentar

